نسخه چاپی

درخواست استیناف برای نیمار

عکس خبري -درخواست استيناف براي نيمار

كارلوس دونگا سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل در نشست خبری پیش از بازی با ونزوئلا، خبر از درخواست استیناف برای جریمه نیمار از سوی كمیته انضباطی كوپا آمریكا ۲۰۱۵ داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، کارلوس دونگا، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل ساعتی پیش اعلام کرده که وکلای ورزشی فدراسیون فوتبال کشورش در تلاش هستند تا رای کمیته انضباطی مسابقات کوپا آمریکا 2015 را در ارتباط با محرومیت طولانی مدت نیمار ستاره زردپوشان، کاهش دهند.

او گفته که این وکلا می‌خواهند رای را در خواست استیناف و از سرگیری دهند.

دونگا در نشست خبری در آستانه دیدار با ونزوئلا در دور سوم و پایانی مرحله گروهی و در گروهC رقابت‌های یاد شده، گفت: کارشناسان حقوق ورزشی فدراسیون فوتبال برزیل این رای سنگین را مناسب نمی‌دانند و خواهان لغو آن هستند. ما البته نمی‌خواهیم که یک طرفه به سود ما عمل شود و یا جانب‌دارانه علیه ما! ما فقط رای متعادل را می‌خواهیم.

اتحادیه فوتبال آمریکای جنوبی، روز گذشته نیمار، کاپیتان برزیل را برای چهار بازی آینده محروم کرد. نیمار به این ترتیب جام کاپ آمریکا را از دست می‌دهد.

نیمار در جریان بازی روز پنچ شنبه گذشته برزیل مقابل کلمبیا، که به شکست 1یک بر صفر تیمش منجر شد، مرد اول حاشیه های بازی بود. او که در نیمه اول از داور بازی کارت زرد دریافت کرده بود، در پایان، توپ را به بازیکن حریف کوبید که این موضوع باعث شروع شدن درگیری بین بازیکنان دو تیم شد.

داور بازی نیز به نیمار و کارلوس باکا کارت قرمز نشان داد. مهاجم نخست برزیل علاوه بر محرومیت از چهار بازی، 10 هزار دلار جریمه نقدی شده است.

نیمار در حالی محروم شد که برزیل در دور سوم گروه خود، در یک مسابقه سرنوشت ساز، باید به مصاف ونزوئلا برود.

دومین بار است که کاپیتان جوان برزیل، مقابل تیم کلمبیا با حادثه ای مشابه روبه‌رور می شود. در جام جهانی گذشته، به دلیل برخورد شدید این مهاجم با مدافع کلمبیایی، از ناحیه کمر مصدوم شد و جام جهانی 2014 را از دست داده بود.

نیمار مهاجم 24 ساله بارسلونا، در 19 سالگی (در سال 2011) بازیکن سال آمریکای جنوبی شد.

۱۳۹۴/۳/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...