نسخه چاپی

تمدید مهلت اعتراض به حذف یارانه نقدی

مطابق اطلاعیه جدید وزارت كار مهلت مراجعه به سامانه www.yaraneh۱۰.ir به منظور ثبت اعتراض حذف شدگان از یارانه نقدی، دو ماه تمدید شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم،وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 5خرداد ماه سال جاری با گشایش سامانه yaraneh10.ir شرایط را برای حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی در سال جاری به مدت 15 روز مهیا کرد. مطابق اطلاعیه قبلی 20 خرداد ماه آخرین مهلت ثبت اعتراض حذف شدگان بود.

اما شب 19 خرداد ماه سال جاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: مهلت ثبت اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی که پیش از این از پنجم خردادماه تا بیستم خرداد ماه سال جاری در سامانه yaraneh10.ir پیش بینی شده بود، تا پایان خردادماه جاری تمدید شد.

اما امروز وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در خصوص اجرای تبصره 20 قانون بودجه 1394 درباره قطع یارانه افراد غیر نیازمند به اطلاع می رساند، بدلیل اینکه برخی از شهروندان موفق به ارسال درخواست بررسی علت قطع یارانه در سایت یارانه 10 نشده اند ، به منظور ایجاد فرصت برای این دسته از هموطنان اعلام می گردد ، هموطنانی که یارانه آنها قطع شده است تا مدت 2 ماه پس از قطع یارانه می توانند به سایت یارانه 10 مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند . همانگونه که در اطلاعیه های پیشین اعلام شده بود فرآیند بررسی اعتراض ( از ثبت درخواست تا پاسخ ) کاملا غیر حضوری صورت خواهد گرفت .

به گزارش تسنیم، طبق اطلاعیه قبلی وزارت کار افرادی که نسبت به حذف یارانه نقدی‌شان اعتراض دارند می توانستند اعتراض خود را تا پایان خردادماه در سامانه yaraneh10.ir ثبت کنند.اما با اطلاعیه جدید این مهلت تا پایان شهریور ماه تمدید شد.

۱۳۹۴/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...