نسخه چاپی

انتقاد از تغییر نام ایستگاه مترو فاطمی

رییس كمیته نامگذاری شورای شهر تهران نسبت به اقدام خودسرانه شهرداری درخصوص تغییر نام ایستگاه متروی «جهاد» به «شهدای رسانه» انتقاد كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مجتبی شاکری صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه پرسش‌های جدی در مورد اقدامات کمیسیون ماده 5 ، ماده 100 و سازمان نظام مهندسی در مورد مساله ساخت و سازهای تهران وجود دارد، گفت: اعضای شورا در مورد رسیدگی به تخلف مجتمع تجاری علاءالدین زحمات زیادی کشیدند اما حالا ماجرا در حال برعکس شدن است و باید شورای شهر در مورد این مساله نظارت داشته باشد.

وی همچنین در مورد سرانجام مسجد ولیعصر نیز گفت: ساخت و ساز این مسجد متوقف شده و قرار بود مسوولان پروژه طرح احداث گنبد و مناره را برای تایید به شورا بیاورند، اما بدون تایید طرح در حال ساخت و ساز هستند.

رییس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران با اشاره به تغییر نام ایستگاه متروی «جهاد» به «شهدای رسانه» ، گفت: این نامگذاری غیرقانونی است و نباید شهرداری به مانند بوستان یاس، نام این ایستگاه را تغییر دهد.

شاکری با بیان اینکه مدیریت شهری به منظور پاسداشت خبرنگاران، خیابان، بوستان و فرهنگسرایی به نام آنها نامگذاری کرده، گفت: حالا مسوولان شهرداری جوگیر شده و نام ایستگاه مترو را تغییر دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جابه‌جایی محل برگزاری نمایشگاه قرآن از مصلی به محل باغ موزه نیز گفت:‌ نباید صرفا به میزبانی کفایت کرد و امکانات دیگری برای شهروندان مهیا نکرد و این در حالی است که دسترسی به باغ‌موزه بسیار سخت است.

۱۳۹۴/۴/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...