نسخه چاپی

بروز پدیده گرد و غبار در اكثر مناطق كشور

كارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینكه اكثر مناطق كشور تا ۳ روز آینده شاهد وزش باد شدید و گرد و خاك خواهند بود، گفت: در نیمه غربی ایران كاهش دما و نیمه شرقی كشور افزایش دما نسبت به روز گذشته پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش نما، امین‌حسین نقشینه در گفت‌وگو با فارس،‌ در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز در غرب و جنوب غرب کشور تداوم گرد و غبار را داریم که سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: در نیمه غربی ایران کاهش دما و نیمه شرقی کشور افزایش دما نسبت به روز گذشته پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: بعد از ظهر و اوایل شب امروز در شمال غرب، ارتفاعات البرز، شمال شمال شرق و سوال دریای خزر افزایش ابر، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

نقشینه افزود: در مناطقی از بوشهر، جنوب سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، شمال اصفهان، جنوب سمنان، قم، مرکزی، تهران و البرز در 3 روز آینده وزش باد نسبتا شدید و پدیده گرد و خاک اتفاق می‌افتد.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه تصریح کرد، تهران امروز روند افزایشی دما را تجربه کرد و احتمال بارش باران امشب روی ارتفاعات تهران پیش‌بینی می‌شود.

۱۳۹۴/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...