نسخه چاپی

طارمی از پرسپولیس رفتنی شد

جدایی مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم را تقریبا می‌توان قطعی دانست.

به گزارش نما به نقل از فارس، مهدی طارمی که روز پنجشنبه جلسه‌ای طولانی با علی اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس برگزار کرده بود را شاید بتوان حالا یکی از جدا شده‌های این تیم دانست.

در این نشست سرپرست باشگاه پرسپولیس پیشنهاد مالی خود را به طارمی و وکیلش ارایه داد اما مهم‌تر از آن انگار جزییاتی بود که باید بررسی می‌شد. جزییاتی که وکیل طارمی در گفت و گو با خبرنگاران گفته بود در مورد مسایل مالی است.
در واقع تردیدها نه روی مبلغ قرارداد که روی نحوه پرداخت رقم قرارداد فصل بعد است. طارمی که از مجموع 408 میلیون تومان فصل قبل خود فقط 136 میلیون تومان را دریافت کرده و 250 میلیون تومان را به امور خیریه اختصاص داده تلاش داشت تا مدیران باشگاه را در پرداخت آن مبالغ به آن اشخاص راضی نموده و از قرارداد فصل بعد نیز پیش پرداخت مناسبی دریافت نماید اما کیست که نداند کفگیر سرخابی ها در بخش نقدینگی به ته دیگ خورده و پولی در باشگاه نیست که اگر بود بی پولی باعث نمی شد هزینه 20 میلیون تومانی عمل جراحی احمد نوراللهی سوژه یک هفته رسانه‌ها شود.
طارمی نگران وضعیت مالی باشگاهی است که سابقه خوبی در پرداخت ها ندارد. او می‌بیند هنوز هیچ اسپانسری پا به این باشگاه نگذاشته و روزهای تلخ و بی پولی های فصل قبل را در خاطرش مرور می کند تا متر به متر از جمع سرخ ها دور تر شود. روزهایی که علیرضا امامی‌فر از مهاجم جوان تیمش سخن گفته بود که پول ناهار هم نداشت.
جالب تر از همه اینکه کریم باقری که در نشست طاهری با طارمی حضور داشته خیلی صریح و راحت گفته که با این شرایط فوتبال ایران بازیکن اگر از افغانستان هم پیشنهاد مالی خوبی داشته باشد باید برود. او این حرف‌ها را در حالی بر زبان آورده که طاهری از او خواسته بود طارمی را به ماندن راضی کند اما شماره 6 سابق پرسپولیس و تیم ملی به طاهری گفته بود نمی‌شود روی آینده یک جوان ریسک کرد. اروپا خوب است و من خودم خیلی چیزها در اروپا یاد گرفتم اما وقتی اوضاع فوتبال ایران و بدهکاری باشگاه‌ها را می‌بینم از من نخواهید بگویم طارمی قید پول را بزند و بماند.
مدیر برنامه طارمی صبح جمعه به القادسیه رسما نامه زد و پاسخ منفی این مهاجم را اعلام کرد تا حالا جدی ترین گزینه برای این مهاجم بوشهری، کشور قطر باشد. جایی که دیگر نمی‌توان انگ لیگ ناکارآمد کویت را به آن شدت و حدت به آن نسبت داد و سال‌هاست با جذب ستاره های مطرح، قصد خودنمایی در میان لیگ های آسیایی را دارد.


حالا دیگر در باشگاه پرسپولیس هم همه می دانند طارمی رفتنی است اما کسی مسئولیت گفتن آن را بر عهده نمی گیرد.وقتی باشگاهی بزرگ بدون داشتن منابع مالی در این شرایط حساس رها می شود چه توقعی می‌توان داشت؟

۱۳۹۴/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...