نسخه چاپی

بازرسان قلابی آب و فاضلاب مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد مقدس گفت: بازرسان قلابی آب و فاضلاب مشهد كه به هتل‌ها و مراكز اقامتی مشهد مراجعه می‌كردند دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حجت نیک‌مرام اظهار داشت: در پی گزارش‌هایی مبنی بر مراجعه دو بازرس قلابی شرکت آب‌ و فاضلاب به هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد و تعوض غیر‌قانونی کنتر‌های آب تحقیقات پلیسی آغاز شد.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس افزود: با‌ توجه به پیگیری‌ موضوع از طریق حراست سازمان آب و فاضلاب و دستور مقام قضایی برای پیگیری پرونده تیم‌های آگاهی شهید هاشمی‌نژاد مشهد ماموریت یافتند موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

نیک‌مرام بیان کرد: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که دو بازرس قلابی با مراجعه به مراکز اقامتی و پذیرایی و این ادعا که میزان مصرف واحد‌های اقامتی بیش از حد انداه است اقدام به دستکاری کنتور و یا تعویض غیر‌قانونی کنتور‌های آب می‌کردند.

وی تصریح کرد: افسران دایره اگاهی شهید هاشمی‌نژاد در این ماموریت ضربتی با هدایت سر‌گرد ملکی تحقیقات گسترده خود را آغاز و به سر‌نخ‌هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی و شناسایی دو بازرس قلابی شد.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس با بیان اینکه پلیس جوان 30 ساله‌ای را که متهم اصلی پرونده است را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شده گفت: این فرد که از پیمانکاران قبلی شرکت آب و فاضلاب مشهد بوده در باز‌جویی‌های پلیسی تا‌کنون به سه مورد تعویض کنتور و چندین مورد دستکاری کنتور‌های آب اعتراف کرده که هم‌اکنون تحقیقات پلیسی بری دستگیری همدست فراری متهم آغاز و تحقیقات پرونده ادامه دارد.

۱۳۹۴/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...