نسخه چاپی

تجمع دوباره هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان باشگاه

باز هم تعدادی از هواداران پرسپولیس در اعتراض به نقل و انتقالات این باشگاه مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس تجمع كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، تعدادی از هواداران پرسپولیس صبح امروز باز هم مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند و نسبت به وضعیت نقل و انتقالات این تیم معترض بودند.

این عده از هواداران اعتقاد داشتند که پرسپولیس در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته و نسبت به سایر رقبا در زمینه نقل و انتقالات عقب‌تر است.

این در حالی است که تعدادی از این هواداران از تجمع قبلی مقابل باشگاه پرسپولیس حضور داشتند.

مأموران نیروی انتظامی هم مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس مستقر هستند تا اوضاع را در کنترل خود داشته باشند.

در این باره باید خاطرنشان کرد که از مسئولان باشگاه فقط حسین عبدی در باشگاه پرسپولیس مستقر است.

با توجه به تغییر و تحولات جدید در مدیریت باشگاه پرسپولیس و در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر، به نظر می رسد این باشگاه با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است و به شدت از لحاظ مالی رنج می برد.

تمرینات این تیم چند روزی است آغاز شده، اما طبق اظهارات برخی بازیکنان پرسپولیس آنها حتی از کوچک ترین امکانات در تمرینات بی بهره هستند و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار سرخ پوشان پایتخت است.

تیمی که فصل گذشته با تصمیم مدیران ارشد ورزش کشور دچار تغییرات مدیریتی شد و به مدت یک فصل کامل مشکلات فراوانی گریبان این تیم را گرفت و سرانجام در لیگ چهاردهم بود که پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت، در لیگ قهرمانان آسیا نیز در مرحله یک هشتم نهایی به الهلال باخت و حذف شد و در لیگ برتر نیز رتبه‌ای بهتر است هشتمی به دست نیاورد( حتی روزهایی بود که پرسپولیس برای سقوط نکردن با حریفان می جنگید!)، حالا شاید شرایط بدتر از قبل شده و فقط باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی برای پرسپولیس در دوره جدید لیگ برتر رقم خواهد خورد.

۱۳۹۴/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...