نسخه چاپی

۸۵ هزار زندانی در كشور آزاد شدند

نایب رئیس ستاد دیه كشور گفت: با راه‌اندازی ستاد دیه در كشور، تاكنون ۸۵ هزار زندانی آزاد شد‌اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی‌اکبر یساقی چهارشنبه شب در مراسم جشن گلریزان که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ستاد دیه در سطح کشور از ۲۵ سال گذشته راه‌اندازی شد و در طول این مدت فعالیت خود توانسته زمینه آزادسازی ۸۵ هزار نفر زندانی را فراهم کند.

وی بیان کرد: این ستاد در اولین سال فعالیت خود، ۱۵۶ نفر زندانی را آزاد کرد که خوشبختانه با فعالیت‌هایی که انجام داد و با همراهی خیرین این رقم امروز بیشتر شده است. وی افزود: وجود خیرین و نیکوکاران مانند چشمه جاری همیشه و در هر جا کمک و همراه مردم نیازمند بوده و امیدواریم با کمک این افراد، سال به سال شاهد کاهش تعداد زندانیان جرایم غیرعمد در زندان‌های کشور باشیم.

نایب رئیس ستاد دیه و مستشار دیوان عالی کشور اضافه کرد: با هر کمک خیرین، چراغ خانواده زندانی آزاد شده و چراغ خانواده طلبکاری که شاید در اثر تصادف غیرعمد فوت شده باشد، روشن خواهد شد.

راه‌اندازی انجمن حمایت از خانواده زندانیان در کشور
یساقی همچنین از راه‌اندازی انجمن حمایت از خانواده زندانیان در کشور خبر داد و گفت: درصدد هستیم که بتوانیم با کمک خیرین این انجمن را راه‌اندازی کنیم. وی بیان کرد: با راه‌اندازی این انجمن، جشن حمایت از خانواده زندانیان نیز برگزار می‌شود.

وی همچنین از وجود ۱۵ زندانی عمدی در استان کردستان که منشا زندانی شدن آنها شرافتمندانه است خبر داد و گفت: امید است که خیرین بتوانند دست این نوع زندانیان را نیز بگیرند و از آنها حمایت کنند. نایب رئیس ستاد دیه و مستشار دیوان عالی کشور در پایان، ستاد دیه استان کردستان را یکی از بهترین ستادهای دیه کشور عنوان کرد و گفت: حمایت خیرین از این ستاد ارزشمند و باشکوه است.

در این مراسم که با حضور خیرین برگزار شد، خیرین با حمایت‌های مالی خود به یاری زندانیان جرایم غیرعمد شتافتند.

۱۳۹۴/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...