نسخه چاپی

موگرینی تا ساعتی دیگر در وین

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به منظور شركت در مذاكرات جاری هسته‌ای در وین، امروز به اتریش سفر می‌كند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به منظور شرکت در مذاکرات جاری هسته‌ای در وین، امروز به اتریش سفر می‌کند.

همچنین وزرای خارجه ایران و آمریکا ساعت ۱۷ و ۳۰ هفتمین دیدار خود را بر گزار می‌کنند.

گفتنی است "یوکیا آمانو" که به منظور رایزنی هسته‌ای صبح امروز وارد تهران شد، با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد.

همچنین پایتخت‌های ایران و اتریش امروز میزبان رایزنی‌های هسته‌ای به صورت موازی هستند، وزیرامورخارجه کشورمان در حالی امروز با همتایان انگلیسی، فرانسوی و چینی خود دیدار می‌کند که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حال برگزاری گفتگوهای هسته‌ای در تهران است.

روز گذشته نیز وزیر امورخارجه کشورمان ابتدا با همتای آمریکایی، ششمین دیدار را برگزار کرد و پیش ورود به نشست اظهار داشت: ضرب‌الاجل تعین نشده است، به کار ادامه داده و پیشرفت خواهیم داشت.


در همین بین لاوروف نیز که برای دیدار با "محمدجواد ظریف" روز سه شنبه وارد وین شده بود این کشور را ترک کرد، همچنین نشست معاونین نیز روز گذشته به صور جداگانه برگزار شد.

"جان کری" وزیرامورخارجه آمریکا پس از دیدار با "محمدجواد ظریف" طی یک شست مطبوعاتی پیرامون مسائل کوبا اظهار داشت: ما در حال کار کردن به سختی هستیم و تنها حرف در مورد ایران حرف هسته‌ای است.


گفتنی است رییس سازمان انرزی اتمی کشورمان و وزیر انرژی آمریکا به دیدار و گفتگو نشستند و از سوی دیگر وزیر خارجه آلمان و آمریکا با یکدیگر دیدار کردند.

۱۳۹۴/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...