نسخه چاپی

پرسپولیس مدعی اول قهرمانی ست

هافبك دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است كه این تیم در فصل پیش روی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های كشور مدعی اصلی كسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مهرداد کفشگری درباره شرایط این روزهای پرسپولیس عنوان کرد: «خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و بعد از اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط‌مان بهتر هم خواهد شد.»



هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اضافه شدن کمال کامیابی‌نیا به این تیم و اینکه از حضور کامیابی‌نیا در پرسپولیس خوشحال است یا ناراحت، خاطرنشان کرد: «وقتی تیم می‌خواهد مدعی قهرمانی باشد، باید در هر پست چند بازیکن خوب داشته باشد. اتفاقاً در این شرایط رقابت بیشتر می‌شود و کیفیت بازیکنان هم بالاتر می‌رود.»



وی افزود: «از آمدن کامیابی‌نیا به پرسپولیس ناراحت نیستم. اصلاً دلیلی ندارد که ناراحت باشم. نوراللهی به علت مصدومیت شش هفته نمی‌تواند برای پرسپولس بازی کند و برانکو هم از دو هافبک دفاعی بهره می‌گیرد. به همین خاطر نیاز بود که یک هافبک دفاعی دیگر داشته باشیم. باز هم تأکید می‌کنم که هیچ مشکلی با پرسپولیسی شدن کامیابی‌نیا ندارم و هیچ وقت هم از رقابت کردن نترسیده‌ام.»



کفشگری درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از عدم حضور بازیکنان این تیم در تمرینات پیش فصل گفت: «کم‌کم ترکیب تیم کامل می‌شود و جای نگرانی نیست. می‌خواهم به هواداران بگویم خیال‌شان راحت باشد، چون پرسپولیس امسال مدعی اول کسب عنوان قهرمانی است و به این مسئله اصلاً نباید شک کرد. ما از اولین هفته لیگ برای قهرمانی می‌جنگیم و مدعی قهرمانی خواهیم بود.»

۱۳۹۴/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...