نسخه چاپی

لاریجانی در گذشت عالم برجسته كویت را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد باقر مهری از علمای برجسته كویت و نماینده مراجع تقلید در این كشور رادر پیامی تسلیت گفت.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد باقر مهری رادر پیامی تسلیت گفت.متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد باقر مهری از علمای برجسته کویت و نماینده مراجع تقلید در این کشور موجب تاسف و تاثر گردید.

مرحوم سید محمد باقر مهری از مروجین برجسته معارف تشیع و اهل بیت (ع) و دارای تالیفات فراوان دینی و مذهبی و همچنین از شخصیت‌های مهم علمی و سیاسی در کویت بودند که همواره با مراجع عظام تقلید قم و نجف در ارتباط بودند و نقش مهمی در تقریب مذاهب اسلامی در آن منطقه ایفا کردند.

اینجانب ضایعه ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد باقر مهری را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه علمیه و شیعیان کشور کویت و بیت مکرم ایشان تسلیت گفته؛ برای آن روحانی جلیل‌القدر رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی

۱۳۹۴/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...