نسخه چاپی

محدودیت‌های تردد و توقف در مراسم روز قدس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت تمهیدات، محدودیت‌های تردد و ممنوعیت‌های توقف در مسیرهای ۹ گانه راهپیمایی روز قدس را تشریح كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت تمهیدات، محدودیت‌های تردد و ممنوعیت‌های توقف در مسیرهای ۹ گانه راهپیمایی روز قدس را تشریح کرد.

سردار سید تیمور حسینی با اشاره به در پیش رو بودن راهپیمایی روز جهانی قدس، در خصوص تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته شده توسط پلیس پایتخت اظهار داشت: پلیس راهور تهران بزرگ برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه، محدودیت‌هایی را پیش بینی کرده است که در طول یک عملیات ترافیکی که از ساعت 8 صبح روز جمعه 19 تیرماه آغاز می‌شود، اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های در نظر گرفته شده برای روز جهانی قدس بر مبنای مسیرهای 9 گانه راهپیمایی این روز پیش بینی شده است که این طرح ترافیکی شامل دو بخش جداگانه ممنوعیت تردد و محدودیت پارک خودرو است، به اجرا درخواهد آمد.

حسینی در تشریح محدودیت‌های تردد برای روز قدس، مشروح این محدودیت‌ها را که از ساعت 10 صبح روز جمعه به اجرا در خواهد آمد به شرح زیر اعلام کرد:

شمال: طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا خیابان کارگر.

شرق: خیابان ولیعصر حدفاصل تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر (عج) و خیابان فلسطین، طالقانی و خیابان های منشعب از آن به سمت غرب

غرب: خیابان کارگر حدفاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز

جنوب: خیابان انقلاب اسلامی حدفاصل میدان انقلاب تا تقاطع ولیعصر (جهان نما)

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره ممنوعیت توقف خودرو در حاشیه برخی خیابان‌های مستقر در مسیرهای 9 گانه راهپیمایی نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شب قبل از روز جمعه، با شب 23 ماه مبارک رمضان و آخرین شب از شب‌های قدر مقارن است، عملیات پاکسازی معابری که دارای محدودیت توقف هستند همزمان با پایان برگزاری مراسم شب‌های قدر آغاز می‌شود. از این رو لازم است تا شهروندان تهرانی با توجه به برنامه ممنوعیت توقف در نظر گرفته شده نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند چراکه در صورت عدم توجه به این ممنوعیت، پلیس اقدام به انتقال خودروهای پارک شده در این مناطق به خیابان‌های حاشیه‌ای خواهد کرد.
حسینی اعمال محدودیت توقف در این طرح را نیز به صورت زیر تشریح کرد:

- بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر هر دو مسیر

2- خیابان‌های واقع در غرب خیابان ولیعصر حد فاصل جمهوری تا میدان ولیعصر

3- خیابان کارگر حد فاصل جمهوری تا بلوار کشاورز

4- طول خیابان فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز

5- طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز

6- طول خیابان 16 آذر از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز

7- طول خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا ولیعصر

8- طول خیابان ولیعصر از تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر

9- خیابان‌های واقع در ضلع جنوبی خیابان انقلاب اسلامی شامل فخر رازی، فلسطین، ابوریحان، دانشگاه، رازی، 12 فروردین و منیری جاوید.

وی با اشاره به تمهیدات درنظر گرفته شده از سوی شرکت اتوبوسرانی و مترو شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به سرویس‌دهی رایگان مترو از ساعت 10 صبح تا پایان مراسم و همچنین سرویس‌های ویژه رایگان شرکت اتوبوسرانی در این روز، تقاضا داریم تا شهروندان و روزه‌داران عزیز حتی المقدور برای شرکت در راهپیمایی از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

۱۳۹۴/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...