نسخه چاپی

نفر سوم معامله دكل گمشده، پیدا شد!

حاشیه‌سازی‌های «دكل گمشده» همچنان ادامه دارد و حالا در لابه‌لای مباحثات نمایندگان مجلس هرروز جزییات تازه‌ای از این ماجرا فاش می‌شود.

به گزارش نما، روزنامه شهروند نوشت:

براساس آخرین اطلاعات منتشر شده، ردپای نفر سومی در قرارداد این دکل نفتی کشف شده است.

حالا در این ماجرا نه‌تنها «ع.ط.م» مدیرعامل وقت شرکت تأسیسات دریایی و عمر کامل آل سواد به‌عنوان بازیگران اصلی این معامله رانتی به شمار می‌آید که بررسی مکاتبات مدیرعامل وقت شرکت تأسیسات دریایی و شرکت Dean نشان می‌دهد، فرد دیگری با عنوان «ر.ط» مدیرعامل شرکت سپنتا به‌عنوان واسطه عقد قرارداد میان دو شرکت نامبرده شده بوده است و این مکاتبات قید می‌کند که «ر.ط» از نظر اخلاقی متعهد به انجام قرارداد و مسئول جبران وجوه پرداختی معرفی شده است.

علاوه بر این افراد، «م.ش» مشاور مدیرعامل وقت شرکت تأسیسات دریایی اقدام‌کننده در این قرارداد شناخته شده است و براساس نامه‌ای موجود مشخص شده است مدیریت شرکت Dean اصولا نقشی در جریان معامله نداشته است و تنها به‌عنوان کارمند نفر سوم معامله دکل یعنی مدیرعامل شرکت سپنتا عمل کرده است.

گفتنی است متهمان ایرانی پرونده دکل نفتی حتی برای بازدید این دکل ماجراساز به ترکیه نیز سفر داشته‌اند اما تلاش کرده‌اند موضوع را از هیأت‌مدیره شرکت تأسیسات دریایی مخفی کنند به‌طوری که پس از ١٤ ماه و پرداخت کامل پول دکل نیز هیچ اقدامی برای استیفای حقوق شرکت انجام نمی‌دهند .

۱۳۹۴/۴/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...