نسخه چاپی

كدام سریال جایگزین «پایتخت» می‌شود؟

سریال «تعبیر وارونه یك رویا» فریدون جیرانی از روز شنبه ۳ مرداد ماه از شبكه یك سیما پخش می‌شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: سریال «تعبیر وارونه یک رویا» فریدون جیرانی از روز شنبه ۳ مرداد ماه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی سیدکمال طباطبایی که پاییز سال گذشته در لوکیشنی واقع در تهران کلید خورد و بعد از ضبط چندین سکانس گروه راهی کشور ارمنستان شدند و به تهران بازگشتند، در حال حاضر روزهای پایانی تولید خود را پشت سر می‌گذارد.

سریال «تعبیر وارونه یک رویا» فریدون جیرانی قرار است که پس از سریال مناسبتی «پایتخت4» ساخته سیروس مقدم از شبکه یک سیما پخش شود.

پخش این سریال از روز شنبه 3 مرداد ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما آغاز می‌شود.

«تعبیر وارونه یک رویا» یک تریلر جاسوسی است که فیلمنامه آن بر مبنای اطلاعات واقعی و ماجراهای اتفاق افتاده در ایران، بدون اغراق در شخصیت‌پردازی‌ها و فقط با اضافه کردن تعلیق داستانی و روابط خانوادگی قهرمانان قصه و حتی قهرمانان خارجی داستان نوشته شده است. در واقع در این سریال ملودرام و فضای جاسوسی با هم ادغام شده‌اند و در عین حال این مجموعه روایتگر یک ماجرای عاشقانه تلخ هم هست.

امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، داریوش ارجمند، فرهاد قائمیان، قاسم زارع، فرزین صابونی، الهام کردا، نیما نادری،نگار عابدی، آزاده سُدیری، صفا آقاجانی، علی صالحی، کریم امینی، ابراهیم عزیزی، نیلوفر شهیدی، دانیال حسین‌زاده، ستاره حسینی، سهیل ساعی و ساناز حاذق‌سا بازیگران ایرانی این مجموعه هستند.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: تصویربردار: مرتضی غفوری، تدوین: بهرام دهقان، طراح صحنه: بابک کریمی، طراح لباس: شیده محمودزاده، دستیاراول کارگردان و برنامه‌ریز: آلاله هاشمی، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری: ناصر انتظاری، عکاس: امیر عابدی و مدیرتولید: شاهین شهباززاده.

«تعبیر وارونه یک رویا» در 20 قسمت 50 دقیقه‌ای برای شبکه اول سیما تولید شده است.

۱۳۹۴/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...