نسخه چاپی

منصوریان: با رفتن دایی صادقیان پشتوانه‌اش را از دست داد

عکس خبري -منصوريان: با رفتن دايي صادقيان پشتوانه‌اش را از دست داد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: احساس می‌كنم با رفتن علی دایی پیام صادقیان حس كرد كه پشتوانه‌اش را از دست داده اما من به قولی كه دادم عمل می‌كنم و ان‌شاءالله تا پایان سال ۹۴ این بازیكن ملی‌پوش خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، علیرضا منصوریان در خصوص حضور سیدجلال حسینی در تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم ما نیاز به بازیکن با شخصیت و رهبر داشت و سال گذشته با حضور غلامرضا رضایی و ایمان مبعلی این اتفاق افتاده بود و امسال هم با حضور سیدجلال حسینی، ایمان مبعلی، علیرضا عزتی و وحید حمدی‌نژاد تیم ما چهار بزرگتر و چهار رهبر در زمین دارد.

وی ادامه داد: امسال از اختلاف میان برانکو و سیدجلال استفاده کردیم و این بازیکن را به نفت آوردیم در حالی که من می‌دانم سیدجلال حسینی قلباً پرسپولیسی است و ته قلبش پرسپولیس را دوست دارد اما این بازیکن با 105 بازی ملی می‌تواند به تیم ما کمک کند آن هم در حالی که ما بازی‌های مختلفی در پیش داریم و سیدجلال می‌تواند در این راه به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درباره اینکه چرا پیام صادقیان در تمرین امروز شرکت نکرد، اظهار داشت: این بازیکن روز گذشته از ناحیه پا کمی آسیب دید و ما ترجیح دادیم که امروز تمرین نکند و به استراحت بپردازد البته من قول داده‌ام امسال پیام صادقیان دیگری به فوتبال معرفی کنم و ان‌شاءالله این بازیکن تا آخر سال 94 دوباره ملی‌پوش می‌شود.

وی افزود: من احساس می‌کنم از وقتی که علی دایی از پرسپولیس رفت پیام صادقیان احساس کرد که پشتوانه‌اش را از دست داده و مربی باید حامی بازیکن باشد و نباید او را ترک کند و حتی دیروز که صادقیان مصدوم شد با اینکه می‌دانستم او مصدوم است اما خودش برای اینکه به ما نشان دهد می‌خواهد با تیم تمرین کند و صادقیان دیگری باشد با همین مصدومیت تمرین کرد اما پس از تمرین امروز صبح او این اجازه را دادیم در تمرین عصر شرکت نکند تا استراحت کند. پیام دوست دارد به پرسپولیس برگردد و من هم همه تلاشم را می کنم تا صادقیان دیگری شود و به تیم سابقش باز گردد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص اینکه نفت امسال چه برنامه‌هایی دارد، اظهار داشت: ما چند هدف داریم اول اینکه از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان سال آینده صعود کنیم و سپس از سد الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا بگذریم و با حمایت مردم این اتفاق شدنی است چرا که در بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا 16 هزار تماشاگر به استادیوم آمد که برای ما که بیشتر از 50 تا 60 تماشاگر ندیده بودیم حکم 160 هوادار داشت و مطمئن هستم مردم از ما حمایت می‌کنند تا با این جوانان بتوانیم از سد الاهلی امارات هم بگذریم.

منصوریان درباره اینکه چه بازیکنی در تیم فوتبال نفت تهران کاپیتان خواهد شد، تصریح کرد: طبق گذشته عمل می‌کنیم چراکه علی عزتی بازیکن با سابقه تیم نفت است از طرف دیگر سیدجلال 105 بازی تیم ملی دارد و ایمان مبعلی هم از سال 2002 در تیم ملی حضور داشته است از طرف دیگر وحید حمدی‌نژاد هم در تیم ما حضور دارد که او هم بازیکن با تجربه و باسابقه‌ای است.

۱۳۹۴/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...