نسخه چاپی

2سركرده داعش در حمله جنگنده‌های سوری در رقه كشته شدند

حمله جنگنده‌های ارتش سوریه به نشست سركردگان داعش در رقه كشته شدن 2 سركرده این گروه و زخمی شدن مابقی آنها را به دنبال داشت.

به گزارش نما به نقل از فارس، نیروی هوایی ارتش سوریه در عملیاتی یکی از مقرهای «داعش» در شهر «رقه» که مهمترین پایگاه این گروه تکفیری در سوریه شمرده می‌شود، را بمباران کرد.

یک منبع میدانی سوری در این خصوص تاکید کرد که در این حمله جنگنده‌های ارتش کشته شدن 2 سرکرده داعش که در فهرست تروریسم بین المللی قرار داشته و تحت پیگرد بودند، را درپی داشت.

این حمله پس از آن صورت گرفت که اطلاعاتی موثق مبنی بر برگزاری نشستی توسط تعدادی از سرکردگان داعش در این محل به دست آمد تا در اثر آن تمام سرکردگان حاضر در این نشست کشته و زخمی شوند.

این درحالی است که صفحات اینترنتی وابسته به گروه‌های تروریستی مسلح از کشته شدن یک سرکرده سعودی داعش به همراه سه نفر از همراهانش اذعان کردند.

نیروی هوایی ارتش سوریه مواضع داعش در مناطق مختلف دیر الزور را نیز بمباران و مواضع این گروه تکفیری از جمله 3 انبار تسلیحات و تجهیزات نظامی این گروه تکفیری را منهدم کرد.

از شهر دیر الزور نیز گزارش شده است که کوی‌ الجبیله و خیابان سینما فواد و منطقه نزله الردیسات شاهد درگیری‌های شدید بین ارتش سوریه با عناصر تکفیری داعش بود.

۱۳۹۴/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...