نسخه چاپی

نیاز استقلال به سه بازیكن دیگر

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، علی نظری جویباری، معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که استراتژی آبی پوشان پایتخت در فصل نقل و انتقالات چه بوده است، گفت: ما بعد از جلسه‌ای که با آقایان افشارزاده، امیری ، پورحیدری و مظلومی داشتیم تصمیم گرفتیم تا سن تیم را کاهش دهیم. در همین راستا تصمیم گرفتیم ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را در فصل جاری به کار بگیریم. ان‌شا‌ء‌الله با تلاش همه دوستان استقلال در نهایت موفق شود.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به اهدافی که باشگاهش در نظر داشته، رسیده است؟ اظها‌ر کرد: ما چیزی حدود 80 الی 85 درصد از لیستی که آقای پرویز مظلومی آن را به ما داده بودند، جذب کرده‌ایم. دو بازیکن خارجی و یک بازیکن داخلی مدنظر ماست و امیدوارم هر‌ چه‌ سریع‌تر بتوانیم لیست تیم را ببندیم. می دانیم که کار خیلی طول کشید و هو‌اد‌ا‌ران ناراحت هستند، اما تلاشمان را می‌کنیم تیم را در یکی، دو روز آینده ببندیم. خیلی کار طول کشید و ما این مساله را می‌دانیم و همچنین می دانیم که هو‌اد‌ا‌ران ناراحت هستند، اما باید توجه کنیم که ما کمی مشکل مالی داریم. درست است که بازیکنان نهایت همکاری را با ما داشتند اما این طبیعی است که بازیکنان جدید که شناختی از ما ندارند مجبور هستیم به آنها پول بدهیم.

نظری جویباری در پاسخ به این سوال که میانگین سنی بازیکنان استقلال در فصل جاری چقدر کاهش یافته است؟ گفت: فکر می‌کنم دو، سه سالی نسبت به سال گذشته کمتر شود. اگر اشتباه نکنم سال گذشته میانگین سنی استقلال چیزی حدود 29 سال بود، ولی امسال ما آن را دو، سه سال کمتر کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که استقلالی‌ها تاکنون چه بازیکنانی را به صورت قطعی جذب کرده‌اند؟ خاطر‌ نشان کرد: مهدی رحمتی، جابر انصاری، حاج محمدی ، روزبه چشمی، میثم مجیدی و فرشید اسماعیلی را جذب کرده‌ایم.

نظری جویباری در پاسخ به این سوال که کمبودهای تیمش در حال‌ حاضر چیست؟ گفت: آن طور که آقای مظلومی گفته‌اند یک هافبک وسط، یک مدافع و یک مهاجم می‌خواهیم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که سرنوشت قاسم دهنوی در استقلال به کجا رسید، گفت: دهنوی در لیست اولیه پرویز مظلومی قرار نداشت و من با او صحبتی نداشته‌ام، اما ظاهرا آقای مظلومی و امیری با او صحبت‌های داشته‌اند. در حال حاضر هم تا جایی که من می‌ دانم حضور او منتفی شده است. یکی از دلایل دیگر عدم جذب این بازیکن بحث سن اوست که در جلسه مطرح شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد مسعود شجاعی قرار است به استقلال اضافه شود، گفت: او در لیست مظلومی نبود ولی اخیراً صحبت‌هایی بین او و مظلومی مطرح شده است. درباره او مظلومی به صورت علنی حرفی نزده و درخواستی نداده است.

نظری جویباری در پاسخ به سوالی درباره بازیکنان جدا شده از استقلال و برخوردی که با آنها شد، عنوان کرد: صادقی کاپیتان استقلال بود و ما احترام ویژه ای برای او قائل هستیم. بیک‌زاده و عنایتی هم همین‌گونه هستند برای ما. با این حال ما تابع دستورات سرمربی هستیم و آقای مظلومی این بازیکنان را در این فصل نمی‌خواست. ما خودمان هم از جدایی این بازیکنان ناراحت هستیم. مربی‌گری امری سلیقه‌ای است. اگر بازیکنان با ما همکاری کنند و بخواهند خداحافظی کنند،‌ باشگاه برای انجام یک بازی خداحافظی تلاشش را می‌کند و همکاری لازم را دارد اما معمولا اینطور نمی‌شود و گاهی اوقات با دلخوری بازیکن جدا می‌شود یا اینکه بازیکن اصلا تمایلی به جدایی ندارد.

۱۳۹۴/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...