نسخه چاپی

سرقت، 30 درصد پرونده های قضایی شهریار را شامل می شود

دادستان شهریار گفت: بـیش از ۳۰ درصد از پـرونده های قضایی این شهرستان، مشمول سرقت می شود و برای مقابله با این جرم، دستگاه قضایی شهریار تدابیر و تمهیدات ویژه ای را در اولویت قرار می دهد.

به گزارش نما، روح الله حسین زاده دادستان شهریار در گفتگو با خبرنگار مهر بـا اشاره بـه تلاش جدی دستگاه قضایی و انتظامی این شهرستان برای تحقق هر چه مطلوب تر امنیت پایدار در این منطقه اظهار داشت: پیرو ارزیابی هایی که انجام شد، بیش از۳۰ درصد از پرونده های قضایی این شهرستان مشمول سرقت می شود.

وی افزود: رویکرد اولویت گذاری لحاظ شده در سال جاری بر اساس فراوانی جمعیت سال گذشته طراحی و تدوین می شود و با توجه به این موضوع درنظرداریم، تدابیر و تمهیدات ویژه ای را برای مقابله با سرقت اتخاذ کنیم.

حسین زاده گفت: تلاش ما بر این است که تمامی امکانات دستگاه قضایی و انتظامی را توأمان با هم بسیج کنیم تا احساس امنیت که مولفه بسیار حائز اهمیتی در افکار عمومی محسوب می شود بیش از پیش تامین شود.

دادستان شهرستان شهریار عنوان کرد:خوشبختانه با تعامل مثبت و سازنده ای که بین نهادها و ارگان های متعدد فعال در این شهرستان اعم از ائمه جمعه، فرمانداری، شورای تامین و غیره وجود دارد، امید آن داریم به توفیقات هر چه بیشتری نائل شویم.

حسین زاده گفت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی مزین شده است و بطور یقین با تقویت همدلی بین مردم ومسئولان، رشد وشکوفایی همه جانبه در ابعاد مختلف حاصل خواهد شد.

۱۳۹۴/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...