نسخه چاپی

نابینا شدن ۱۲ فلسطینی بر اثر شلیك گلوله اسفنجی

عکس خبري -نابينا شدن ?? فلسطيني بر اثر شليک گلوله اسفنجي

یك جمعیت حقوقی فلسطینی اعلام كرد در سول یك سال ۱۲ فلسطینی از جمله ۷ كودك بر اثر شلیك گلوله‌ اسفنجی از سوی نظامیان صهیونیستی بینایی حداقل یكی از چشمان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، جمعیت «حقوق المواطن» (حقوق شهروند) اعلام کرد 12 نفر از قدس که 7 تن آنها کودک هستند در خلال یک سال گذشته به دلیل گلوله‌های اسفنجی نظامیان صهیونیستی بینایی خود را از دست داده‌اند.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «فلسطین الیوم»، این جمعیت در ادامه اعلام کرد: آخرین قربانیان این گلوله‌ها «نافز دمیری» (55 ساله) از منطقه «راس خمیس» قدس بود که بر اثر شلیک این گلوله‌ها چشم راست خود را از دست داد و بینی او شکست.

در این بیانیه آمده است: نامه‌ای به مشاور قضائی رژیم اشغالگر و بازجوی کل پلیس این رژیم در سال 2015 ارسال شده و در آن درباره تعرض‌هایی که به از این دست به فلسطینی‌ها وارد شده، گزارش شده است.

یکی از وکلای جمعیت مذکور بر اساس ویدئوها و شهادت‌هایی که به جمعیت مذکور رسیده ، اعلام کرد نظامیان رژیم صهیونیستی از این گلوله‌ها بر خلاف قوانین موجود آن استفاده کرده‌اند زیر به کارگیری آن علیه تمام فلسطینیان از جمله زنان، کودکان و زنان باردار و سالمندان ممنوع است.

۱۳۹۴/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...