نسخه چاپی

حمایت هیلاری كلینتون از توافق هسته‌ای با ایران در كنگره

عکس خبري -حمايت هيلاري کلينتون از توافق هسته‌اي با ايران در کنگره

هیلاری كلینتون در جمع اعضای مجلس نمایندگان كنگره آمریكا ضمن استقبال از توافق جامع هسته‌ای به دست آمده با ایران، تاكید كرد كه هسته‌ اصلی این توافق ارزش حمایت كردن را دارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، هیلاری کلینتون نامزد انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات با اشاره به اینکه توافق جامع به دست آمده میان ایران و کشورهای 1+5 گامی مهم در محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران است مدعی شد اما این توافق باید به طرز محکم و سختی در قبال برنامه هسته‌ای ایران اجرا شود.

او که برای دیدار با اعضای مجلس نمایندگان در کنگره حضور یافته بود در این مورد گفت: این لحظه بسیار مهمی است. رییس جمهور شب گذشته با من تماس گرفت و اعلام کرد که توافق جامع با ایران به دست آمده است. من نیز از او و جان کری برای انجام تلاش‌های خارق العاده آنان در به پایان رساندن این مذاکرات تشکر کردم.

او افزود: براساس چیزی که هم اکنون از آن مطلع هستم و به زودی در جریان جلساتی با رییس جمهور در جریان آن قرار خواهند گرفت به شما می گویم که این توافق گامی مهم در کند کردن برنامه هسته‌ای ایران است.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد با توجه به اینکه کلینتون مثل اوباما از حزب دموکرات آمریکاست سعی دارد از توافق هسته‌ای ایران که مهم‌ترین دستاورد سیاست خارجی اوباماست برای تقابل با دیگر نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه به نفع خود استفاده کند.

او همچنین تاکید کرد که توافق به دست آمده با ایران تنها مربوط به مساله هسته‌ای ایران است.

۱۳۹۴/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...