نسخه چاپی

زنجیره انسانی سهامداران «پدیده» در مشهد

جمعی از سهامداران شركت سرمایه گذاری پدیده شاندیز در حمایت از این شركت در محل پروژه واقع در شاندیز مشهد زنجیره انسانی تشكیل دادند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: جمعی از سهامداران شرکت سرمایه گذاری پدیده شاندیز در حمایت از این شرکت در محل پروژه واقع در شاندیز مشهد زنجیره انسانی تشکیل دادند.

سهامداران که تعداد آنها حدود یک هزار نفر تخمین زده می شد، تصاویر و سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم فعالیت های اقتصادی سالم برای اشتغالزایی در دست داشتند. آنان پلاکاردها و نوشته هایی در حمایت از پدیده نیز حمل می کردند.

پیشانی بندهای سبز مزین به نام حضرت ابوالفضل (ع) و همچنین پرچم جمهوری اسلامی در بین تشکیل دهندگان این زنجیره انسانی خودنمایی می کرد.

برخی سهامداران به خبرنگار ایرنا گفتند که از شهرهای تهران، زنجان، شیراز و تربت حیدریه برای شرکت در زنجیره انسانی به مشهد آمده اند.

سهامداران در پایان در بیانیه ای اعلام کردند: تشکیل زنجیره انسانی کاملا مردمی بوده و به هیچ جناح و یا گروهی وابسته نمی باشد و هزینه های آن با کمک سهامداران حامی تامین شده است.

سهامداران در این بیانیه خواستار ادامه فعالیت شرکت پدیده، اعلام سریع قیمت کارشناسی اموال برای جذب سرمایه گذار و آزاد سازی سریع تبلیغات قسمت هایی از شرکت پدیده که هیچگونه ارتباطی با بخش ساخت و ساز ندارد از قبیل هایپرمارکت و امثال آن شدند.

همچنین هموار شدن سریع مسیر شرکت برای ورود به فرا بورس، تعجیل مسوولان قضایی برای بسته شدن پرونده قضایی و عدم تشکیل هیات تسویه از دیگر خواسته های سهامداران در این بیانیه می باشد.

محسن پهلوان مقدم، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری پدیده شاندیز تعداد کل سهامداران این شرکت را در کشور 110 هزار نفر اعلام کرده است که بیشتر آنها مربوط به مشهد و استان خراسان رضوی می باشند.

مهمترین پروژه این شرکت، ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز، مرکز تعطیلات، سرگرمی و خرید در زمینی به مساحت 50 هکتار با زیربنای یک میلیون مترمربع در مرکز شهر توریستی شاندیز واقع در 15 کیلومتری غرب مشهد است.

۱۳۹۴/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...