نسخه چاپی

نتیجه استعفای نمایندگان استان فارس تا هفته آینده معلوم می‌شود

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس، از جمع‌بندی و تعیین تكلیف موضوع استعفای اعتراضی و دسته‌جمعی اعضای این مجمع، تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش نما، جمشید جعفرپور در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره سرانجام موضوع استعفای دسته‌جمعی نمایندگان استان فارس در اعتراض به انتصاب استاندار جدید، اظهار داشت: با توجه به نامه اخیر حضرت آیت‌الله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان به نمایندگان و توصیه‌هایی که درباره عدم استیضاح وزیر کشور داشته‌اند، مشغول بررسی موضوع هستیم، اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

وی افزود: با توجه به شروع به کار مجلس از فردا، در تهران با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان فارس مساله را بررسی می‌کنیم تا در نهایت در داخل جمع تصمیم گرفته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس با تاکید بر اینکه از ابتدا بنای کار بر همدلی و همزبانی بوده و در ادامه مسیر نیز همین مساله مد نظر خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشخص نیست، آیا تا فردا همه نمایندگان فارس به تهران می‌آیند یا خیر، بعید است که فردا جمع‌بندی حاصل شود، اما تا هفته آینده نتیجه کار معلوم خواهد شد.

جعفرپور تاکید کرد: در هر صورت بررسی موضوع با محوریت توصیه‌های دلسوزانه نماینده ولی فقیه و نیز مصلحت استان انجام خواهد شد و بر این اساس، به تصمیم مناسبی خواهیم رسید.

۱۳۹۴/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...