نسخه چاپی

با اعتبار ۴۰ هزار میلیارد تومان انجام شد؛

عکس خبري -با اعتبار ?? هزار ميليارد تومان انجام شد؛

مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های گازرسانی و پتروشیمی در مناطق مختلف كشور با اعتبار ۴۰ هزار میلیارد تومان با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش نما، سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه با حضور در شرکت ملی گاز ایران، طرح‌های گازرسانی و پتروشیمی را در استان‌های خراسان جنوبی، خوزستان، کرمانشاه، فارس و سیستان و بلوچستان افتتاح کرد.

در این مراسم گازرسانی به ۱۴ شهر، هزار و ۴۵۹ روستا و ۴ هزار و ۱۰۴ واحد صنعتی و نیز طرح پتروکیمیای ابن‌سینا و ۱۱ طرح انتقال گاز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس جمهور همچنین دستور آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۰ شهر، ۱۲۳۹ روستا و ۱۳۵۱ واحد صنعتی با محوریت مناطق کم‌برخوردار و همچنین ۸ طرح انتقال گاز را صادر کرد.

رئیسی در این مراسم در ارتباط تصویری با محل افتتاح پروژه‌ها در شهر ماهشهر استان خوزستان، شهر نوسود استان کرمانشاه و شهر ارسنجان استان فارس در جریان پروژه‌های انجام شده در این مناطق قرار گرفت.

افتتاح و آغاز به کار طرح‌های گازرسانی و پتروشیمی

رئیس جمهور همچنین با حضور در مرکز مدیریت کنترل و نظارت بر تولید، انتقال و مصرف گاز(دیسپاچینگ) با ارائه گزارش وزیر نفت و مسئولین این مرکز در جریان وضعیت تولید و مصرف گاز در سراسر کشور قرار گرفت.

براساس این گزارش با اقدامات جهادی که در حوزه نفت و گاز انجام شده از ابتدای سال، به رغم سرمای هوا و رکوردزنی مصرف گاز خانگی، هیچگونه قطعی و افت در بخش گاز خانگی وجود نداشته است.

همچنین علی‌رغم افزایش مصرف گاز در بخش صنعتی، میزان قطعی آن نسبت به سال قبل کاهش یافته است.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...