نسخه چاپی

سكوت نمایندگان هنگام سخنرانی ظریف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هنگام سخنرانی محمد جواد ظریف ساكت بودند و فضای سنگینی در مجلس حكمفرما بود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) میزبان محمدجواد ظریف بودند و وی متن جامع اقدام مشترک (برجام) را به هیات رییسه تقدیم کرد.

** هنگام ارائه متن جامع مشترک توسط ظریف به رییس مجلس ، نمایندگان فریاد احسنت سر دادند البته برخی هم فریاد زدند که دولت باید لایحه بدهد.

** هنگامی که ظریف گفت به کشورهای به ظاهر قدرتمند تاکید کرده ایم که یک ایرانی را هرگز نباید تهدید کنند ، نمایندگان دوباره احسنت گفتند.

** در هنگام شروع سخنرانی وزیر امور خارجه در ساعت 8:30 صبح و در دویست و سی و نهمین جلسه مجلس شورای اسلامی 210 نماینده حضور داشتند.

** سید عباس عراقچی ، مجید تخت روانچی ، حسن قشقاوی ، آل حبیب ، مجید انصاری ، علی اکبر صالحی و کمالوندی در صحن علنی حضور داشتند.

** پس از گذشت 15 دقیقه از سخنان ظریف اعضای فراکسیون اصولگرایان و جبهه پایداری اقدام به قدم زدن در صحن علنی و رایزنی های چند نفره کردند. می توان به حضور کریم قدوسی نماینده مشهد در هیات رییسه و رایزنی با مهرداد بذرپاش و ضرغام صادقی اشاره کرد. همچنین رسایی و زارعی نیز با حضور در هیات رییسه با محمد دهقان رایزنی می کردند.

** فضای مجلس از آغاز و در طول سخنرانی ظریف بسیار سنگین و آرام بود.

۱۳۹۴/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...