نسخه چاپی

تحمیل هزینه شكست اصلاح‌طلبان به دوش نهادهای نظارتی

عکس خبري -تحميل هزينه شکست اصلاح‌طلبان به دوش نهادهاي نظارتي

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: در اتاق‌های فكر اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده‌اند كه باید هزینه شكست قطعی‌شان را به دوش نهادهای نظارتی و رقبا بیندازند و البته مردم هم این ترفندها را می‌فهمند.


به گزارش نما، سیدمحمد بیاتیان نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اعلام رسمی اسامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و حملات جبهه اصلاحات به شورای نگهبان، اظهار داشت: من آرزو می‌کردم که آقایان لاریجانی و جهانگیری در شورای نگهبان شرایط لازم را کسب می‌کردند و به میدان می‌آمدند و جواب محکم را از خود مردم می‌گرفتند، ولی با توجه به اینکه شورای نگهبان به مُر قانون عمل می‌کند و مصلحت‌اندیشی ندارد، حالا بهانه به دست اصلاح‌طلبان افتاده است تا به شورا حمله کنند.

وی تصریح کرد: البته نماینده تفکر اقتصادی اصلاح‌طلبان در این انتخابات، آقای همتی است که حضور دارد ولی امثال جهانگیری و جبهه اصلاحات فرار رو به جلو می‌کنند و می‌گویند نامزد نداریم.

لاریجانی در مجلس، یک‌تنه مقابل منتقدان دولت ایستاد

نماینده مردم بیجار در مجلس نهم تأکید کرد: برای مردم مهم مسائل اقتصادی و معیشتی است و همه ما خوب به یاد داریم که در طول ۸ سال گذشته اصلاح‌طلبان و حامیان افراطی این دولت چه حرف‌هایی زدند و چه وعده‌هایی دادند و عمل نکردند و همه چیز کشور را معطل برجام نگه داشتند؛‌ آقای لاریجانی هم در مجلس یک تنها مقابل منتقدان دولت ایستاد و اجازه نداد هیچ زحمتی برای دولت آقای روحانی ایجاد شود و لذا ایشان هم باید پاسخگوی وضع موجود باشد، نه اینکه ژست منتقد بگیرد.

بیاتیان افزود: شخصی مانند آقای همتی هم که سابقه عملکردش در بانک مرکزی و بانک ملی مشخص است نمی‌تواند مدعی نجات دادن کشور از وضع موجود باشد.

در بسیاری از نظرسنجی‌ها درصد رأی جهانگیری کمتر از ۴ درصد بوده است

وی در ادامه با اشاره به عدم ثبت‌نام ظریف و عارف در انتخابات ریاست جمهوری و حمایت ضمنی اصلاح‌طلبان از جهانگیری و لاریجانی گفت: ذهنیت این‌ها این بود که لاریجانی و جهانگیری از فیلتر شورای نگهبان رد می‌شوند، اما واقعیت این است که چون شکست‌ خود را پیش‌بینی می‌کردند، حتی به امثال آقای عارف که احتمال تأیید صلاحیتش بسیار بالا بود، اجازه نامزدی ندادند و با ظریف هم با ماجرای فایل صوتی، آنطور برخورد کردند.

بیاتیان در همین رابطه گفت: همه نظرسنجی‌های معتبر یکسال اخیر نشان می‌داد که جریان اصلاحات اقبالی در میان مردم ندارد و اتفاقاً اگر مشارکت پایینی هم رقم بخورد، به دلیل عملکرد همین‌ها است؛ در بسیاری از نظرسنجی‌ها درصد رأی جهانگیری کمتر از ۴ درصد بود لذا می‌خواستند شکست از قبل پیش‌بینی شده خود را با این ترفند ترمیم کنند و از صحنه فرار کنند و با حریف روبه‌رو نشوند.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد در اتاق‌های فکر اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده‌اند که باید هزینه شکست قطعی‌شان را به دوش نهادهای نظارتی و رقبا بیندازند و البته مردم هم این ترفندها را می‌فهمند.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...