نسخه چاپی

اختصاصی نما

ماموریت جدید رسانه های اصلاح طلب/مظلوم نمایی برای قاتلان

ماموريت جديد رسانه هاي اصلاح طلب/مظلوم نمايي براي قاتلان

تمركز رسانه‌های اصلاح‌طلب در تقبیح اجرای حكم اغتشاشگران و مظلوم نمایی برای آنان دقیقاً هم‌صدایی با رسانه‌های معاند است.

امیرحسین بهشتی – به گزارش نما ، روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد عکس شهید عجمیان را در کنار عکس قاتل گذاشته و تیتر زده "دو خانواده یک داستان مشترک". این روزنامه مسائل اقتصادی را علت قتل فجیع شعید عجمیان عنوان کرده و با همین استدلال خواهان عدم مجازات قاتل می شود.

اولا قرار دادن عکس شهید عجمیان در کنار قاتل او و انتخاب چنین تیتری باعث می‌شود که قاتل در حد مقتول مظلوم نشان داده شود و این در ذهن مخاطب نقش ببندد که هر دو قربانی یک ماجرا هستند، این حرکت را تنها می توان در راستای پروژه بزک‌سازی اغتشاشگران تفسیر کرد.

وانگهی رسانه ها ی اصلاح طلب بدون اینکه بگویند جنایتکاران چندبار به پهلوی شهید عجمیان چاقو زده و چگونه او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند برای آنها مظلوم‌نمایی می کنند و علت جنایت رخ داده را مشکلات اقتصادی عنوان می کند. این در حالی است که سردسته قاتلان شهید عجمیان(قره‌حسنلو و زن وی)، به هیچ عنوان گرفتار مشکلات اقتصادی نبوده و از جمله  پزشکانی بوده اند که ماهیانه  درآمد  چند ده میلیون تومانی داشته اند.

البته روزنامه اعتماد بیان نمی کند که مشکلات اقتصادی موجود که صد البته محصول عملکرد دولت برآمده از اصلاح طلبان است چه ارتباطی می تواند به شهید عجمیان به‌عنوان کارگر گچ‌کار با حقوق ماهانه سه میلیون تومان داشته باشد که اشرار مورد حمایت این رسانه به او حمله کرده و او را به فجیع ترین شکل ممکن به قتل می رسانند؟

تمرکز رسانه‌های  اصلاح‌طلب در تقبیح اجرای حکم اغتشاشگران  و مظلوم نمایی برای آنان دقیقاً هم‌صدایی با رسانه‌های معاند است، این رسانه ها با حمایت از رسانه‌های معاند همچون  بی بی سی فارسی، اینترنشنال سعودی، صدای آمریکا، رادیو فردا و... که با مجدودیت فعالیت رسانه ای در ایران مواجه هستند، به شبهه افکنی در مورد جانیتکاران و مرثیه سرایی و تطهیر آنان می پردازند و با مظلوم‌نمایی و نیکوکار جلوه دادن این افراد به‌سرعت دست به تهیه مطالبی می زنند که مورد استقبال و استفاده رسانه‌های معاند قرار می گیرد. 

پر بی راه نبود که به ‌صراحت گفته بود اصلاح‌طلبان اصلی‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند و شیمون پرز اعلام کرد اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل با جمهوری اسلامی می‌جنگند.

۱۴۰۱/۱۰/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...