نسخه چاپی

بزرگترین پل معلق خاورمیانه بیمه شد

عکس خبري - بزرگترين پل معلق خاورميانه بيمه شد

بزرگترین پل معلق خاورمیانه تحت پوشش بیمه نامه های مسوولیت و آتش سوزی بیمه ایران قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، بزرگترین پل معلق خاورمیانه در مشکین شهر واقع شده و سیصد و شصت و پنج متر طول، دو متر عرض و ارتفاع آن از کف دره در بلندترین حالت خود 82 متر می باشد.

کنار این پل همچنین شهرک توریستی با امکانات گردشگری از جمله هتل، استخرهای آبگرم، پیست های متنوع اسکی، اسب سواری، ارابه رانی و دوچرخه سواری و سایر امکانات جانبی با هزینه تقریبی 400 میلیارد ریال احداث شده است.

مسوولان بیمه ایران در مشکین شهر در پی احداث این پل و مجموعه گردشگری اطراف آن بیمه نامه مسوولیت برای این مجموعه صادر کردند.

بزرگترین پل معلق خاورمیانه سازه فلزی داشته و پوشش کف آن از عایق نسوز است با این همه و به درخواست بیمه گذار بیمه نامه آتش سوزی باسرمایه 10 میلیارد تومان برای این پل و ساختمان های جانبی آن صادر شد.

علاوه براین، بیمه نامه مسوولیت کارفرما در قبال کارکنان و گردشگران و بازدیدکنندگان توسط بیمه ایران برای این مجموعه گردشگری صادر شده است.

براساس این گزارش، تعهدات بیمه ایران دراین بیمه نامه برای سازه فلزی 25 میلیارد تومان و برای کارکنان، گردشگران و بازدیدکنندگان به ازای هر نفر 250 میلیون تومان است که هزینه های پزشکی، غرامت نقص عضو و فوت را شامل می شود.

طبق آمار در تعطیلات عید فطر سال جاری نزدیک به 300 هزار نفر از این منطقه گردشگری بازدید کرده اند.

این پل بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مسوولان منطقه به بهره برداری رسید.

۱۳۹۴/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...