نسخه چاپی

10 باب منقل خانه در شیراز پلمب شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با هماهنگی مقام قضائی تعداد 10 باب منقل خانه (منازلی كه به محل استعمال و خرید و فروش مواد مخدر تبدیل شده بود) را پلمب كردند.

به گزارش نما به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس سرهنگ محمد جعفر تولایی افزود: در پی وصول گزارش های مکرر از سوی شهروندان مبنی بر وجود تعدادی محل پاتوق استعمال مواد مخدر و فروش آن در یکی از محله های شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران مکان های مورد نظر را شناسایی و ضمن هماهنگی های لازم با مقام قضائی در معیت ماموران انتظامی شهرستان شیراز، یگان امداد و عوامل شهرداری به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از این منازل 300 گرم شیشه، 48 گرم هروئین، 210 گرم تریاک ، 155 گرم سوخته تریاک ، 98 گرم شیره و هشت حقه وافور کشف شده و در این رابطه تعداد 14 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با بیان اینکه اقدامات انجام شده فرماندهی انتظامی استان موجب خوشحالی و رضایت مندی شهروندان و اهالی محله یاد شده گردیده است، بیان داشت: در صورت تکرار اعمال خلاف توسط عوامل سود جو در محله مذکور و ایجاد و راه اندازی مکان برای فروش و پاتوق استعمال مواد مخدر، با هماهنگی مقام قضائی نسبت به تخریب این مکان ها اقدام می شود .

۱۳۹۴/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...