نسخه چاپی

كواچ: باید تمرینات را جدی‌تر پیگیری كنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای حضور شایسته در جام جهانی باید از نظر روحی و روانی در آمادگی كامل باشیم و به همین دلیل باید تمرینات را جدی‌تر از گذشته پیگیری كنیم.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تمرینات تیم ملی والیبال از امروز (سه‌شنبه) با حضور 13 بازیکن در باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا آغاز شد.

سرمربی تیم ملی والیبال قبل از شروع تمرینات در جمع ملی پوشان گفت: گذشته را فراموش کنید چون مسیر بسیار دشواری در پیش رو دارید و 11 مسابقه سخت در جام جهانی والیبال در انتظار شماست.

اسلوبودان کواچ با بیان اینکه حرکت تیم ملی والیبال رو به جلو است، تصریح کرد: در جام جهانی والیبال در مدت کوتاهی باید 11 مسابقه سنگین برگزار کنیم، بنابرین می‌طلبد که با آمادگی کامل در این رقابت‌ها شرکت کنید. برای حضور شایسته در جام جهانی باید از نظر روحی و روانی در آمادگی کامل باشیم و به همین دلیل باید تمرینات را جدی‌تر از گذشته پیگیری کنیم.

کواچ تاکید کرد: هدف کسب سهیمه بازی‌های المپیک است و جام جهانی نخستین رویدادی است که می‌توانیم به هدف‌مان برسیم و باید با تمام توان به میدان برویم.

ملی‌پوشان والیبال ایران تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور شایسته در جام واگنر لهستان و جام جهانی ژاپن از امروز (سه شنبه) در باشگاه سایپا آغاز کردند. تمرینات آنان با بدنسازی و کار با وزنه از ساعت 11 و 30 دقیقه آغاز و به مدت دو ساعت ادامه داشت.

مسابقات والیبال جام واگنر از 31 مرداد تا دوم شهریورماه 94 به میزبانی لهستان پیگیری خواهد شد.

۱۳۹۴/۴/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...