نسخه چاپی

پیش بینی بارش های پراكنده در ارتفاعات پایتخت

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی كشور از رشد ابر، بارش پراكنده و وزش باد در ارتفاعات تهران از اواخر وقت امروز خبر داد.

به گزارش نما، احد وظیفه در گفت‌و‌گو با ایسنا، افزود: با بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده دراستان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی مناطق غرب، مرکز، جنوب شرق و طی دو روز آینده در مناطقی از شرق کشور ابرناکی و در بعد از ظهر بارش پراکنده باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی گفت: همچنین در همین مدت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق غرب کشور نیز بارش پراکنده گاهی با وزرش باد رخ خواهد داد. شدت بارش طی این سه روز در استان های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شرق لرستان و نیمه شمالی فارس خواهد بود.

وی افزود: از بعدازظهر روز پنج شنبه با شمالی شدن جریانات، در سواحل جنوبی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش‌بینی می شود. همچنین طی سه روز آینده در شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی مناطق با گرد و خاک و در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل با طوفان گرد و خاک همراه می باشد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: همچنین هوای شهر تهران امروز سه شنبه کمی ابری در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است. بیشینه هوا در این روز 30 درجه و کمینه آن 19 درجه سانتی‌گراد است.

وظیفه ادامه داد: در روز چهارشنبه 31 تیر ماه نیز هوای شهر تهران صاف و در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و گاهی وزش باد پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز 33 درجه سانتیگراد و کمینه آن 20 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: هوای شهر تهران در روز پنجشنبه نیز کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و درپاره ای نقاط وزش باد پیش‌بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز 34 درجه سانتیگراد و کمترین آن به 21 درجه سانتیگراد می‌رسد.

۱۳۹۴/۴/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...