نسخه چاپی

عیدی خیرین ایرانی به ایتام شهدای غزه

كمك های خیرین ایرانی در قالب عیدی عید فطر در میان ایتام غزه توزیع شد.

به گزارش نما به نقل از ابنا، به مناسبت عید فطر اتحادیه بین المللی امت واحده با همکاری یکی از موسسات خیریه داخل نوار غزه، کمک های خیرین ایرانی را در قالب عیدی عید فطر در میان ایتام این منطقه توزیع کرد.

این مراسم شب گذشته و با حضور خانواده های ایتام برگزار شد و طی آن اسباب بازی و لباس و هدایای نقدی به ۳۰ نفر از ایتام شهدای غزه هدیه داده شد.

در این برنامه «خالد الازبط» مسئول این موسسه خیریه ضمن تبریک عید سعید فطر، از مردم و خیرین ایرانی که در طرح سرپرستی و کمک به ایتام غزه شرکت نموده اند تشکر کرده و افزود: سلام و تحیت خود و مردم غزه را به مردم عزیز ایران و برادران ایرانی مان می رسانیم و برای همه آنها و همه خیرین دعا می کنیم و از آنها میخواهیم اینگونه طرح ها را بیشتر حمایت کنند و این طرح ها را توسعه دهند تا مشمول سرپرستی ایتام بیشتری شود.

اتحادیه بین المللی امت واحده نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: ۳۰ نفر از ایتام شهدای جنگ ۵۱ روزه یک سال است که با کمکهای خیرین ایرانی تحت سرپرستی قرار دارند و با توجه به اوضاع وخیم نوار غزه امید است با کمک های جدید امکان استمرار سرپرستی این ایتام فراهم شود.

در این اطلاعیه از ملت سخاوتمند ایران دعوت شده است کمکهای انسان دوستانه خود را جهت ارسال به نوار غزه از طریق این آدرس به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

۱۳۹۴/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...