نسخه چاپی

وحشت اهالی ساختمان از وجود جسد خیالی

انتشار بوی تعفن در فضای ساختمانی در شمال پایتخت، كارآگاهان، ‌قاضی جنایی و آتش‌نشانان پایتخت را ۳ ساعت سر كار گذاشت.

به گزارش نما به نقل از همشهری، در شرایطی که به‌نظر می‌رسید بوی تعفن به‌خاطر وجود جسدی در آپارتمان باشد، معلوم شد که بوی تعفن ناشی از گوشت‌های فاسد شده است.ساعت 23یکشنبه اهالی ساختمانی در شمال پایتخت با پلیس تماس گرفتند و گفتند که بوی تعفنی در فضای ساختمان پیچیده و احتمال دارد جسدی داخل یکی از واحد‌های آپارتمانی باشد. به‌دنبال این تماس مأموران کلانتری راهی آنجا شدند و موضوع را به بازپرس سیدسجاد منافی آذر کشیک جنایی اطلاع دادند.

با دستور قاضی مأموران به بررسی در ساختمان پرداختند تا اینکه مشخص شد بوی تعفن از داخل یکی از آپارتمان‌هاست. به گفته همسایه‌ها صاحب این آپارتمان اقامت آمریکا داشته و از مدتی قبل به این کشور رفته بود. با توجه به مرموزبودن ماجرا مأموران مجددا با بازپرس تماس گرفتند و او این بار دستور داد تا با شکستن قفل در وارد آپارتمان شوند.

از سویی تیمی از آتش‌نشانان پایتخت راهی آنجا شدند و بعد از گذشت 3ساعت آنها وارد آپارتمان شدند و بعد از جست‌وجو معلوم شد که یخچال خانه ازکارافتاده و همه گوشت و مرغ و مواد غذایی که داخل یخچال فریزر بوده، فاسد شده است. بدین‌ترتیب با افشای حقیقت، ترس و نگرانی اهالی ساختمان از وجود جسدی در آنجا پایان یافت.

۱۳۹۴/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...