نسخه چاپی

توضیح درباره پرونده اسیدپاشی به زنان بوكانی

رییس كل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت كه پرونده اسیدپاشی به بانوان بوكانی در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، توکل حیدری درباره جزییات اسیدپاشی به چند نفر از بانوان بوکانی که هفته گذشته رخ داده بود، گفت: متهمان این پرونده ۴ نفر هستند که اکنون در زندان بسر می‌برند.

وی ادامه داد: متهمان این پرونده با اطلاعات ارائه شده از سوی قربانیان حادثه، دستگیر شدند که البته متهمان موضوع را انکار می کنند.

حیدری با اشاره به اینکه پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی در دادسراست، اظهار کرد: یکی از متهمان که مظنون اصلی است سابقه اعتیاد دارد و در زمان وقوع حادثه، مواد روانگردان استفاده کرده بود که این موضوع از سوی پزشکی قانونی تایید شد.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه بانوانی که در این حادثه مورد اسیدپاشی قرار گرفتند ۷ نفر بودند، در خصوص چگونگی این حادثه بیان کرد: متهمان با استفاده از سرنگ اقدام به اسیدپاشی کرده بودند. در این حادثه اسید به لباس ۴ نفر از بانوان ریخته شد و در خصوص ۳ نفر دیگر اسید به صورت جزیی به بدن، صورت و دست‌های‌شان پاشیده شده بود که پس از مداوا از بیمارستان مرخص شدند.

بر اساس این گزارش، ۲۵ تیرماه سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در خصوص این اتفاق گفته بود: در پی کسب خبری از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور سه خانم به هویت‌های مشخص در یکی از مراکز درمانی بوکان به جهت وقوع اسید پاشی، بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند و مشخص شد که یکی از مراجعه کنندگان به صورت جزیی از ناحیه بازو و دو نفر دیگر از آنان از قسمت‌های پشت، توسط فرد یا افراد نامعلوم در یکی از خیابان‌های شهرستان مورد اسیدپاشی قرار گرفته‌اند.

۱۳۹۴/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...