نسخه چاپی

خبر صالحی از تشكیل بیمارستان هسته ای

صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به برنامه تاسیس بیمارستان جامع هسته ای به همت وزارت بهداشت گفت: این بیمارستان گویای این حقیقت است كه فناوری هسته ای تنها در راكتور اراك و سانتریفیوژ خلاصه نشده است.

به گزارش نما به نقل از مهر، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در همایش سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای و با بیان اینکه تمامی دستاوردهای حاصل شده مرهون هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب بوده است، گفت: این موضوع از آن جهت قابل اعتبار است که ما در ۱۲ سال گذشته شاهد این امر بوده ایم.

وی افزود: آقای روحانی نیز به عنوان یک فرد متخصص از ابتدا به این مسئله ورود کردند و می رفتند تا این موضوع را حل کنند اما تقدیر نشد و تقدیر این بود که این دستاورد زمانی حاصل شود که عزت ایران بیش از پیش تامین شود.

صالحی تاکید کرد: بنده به اعتبار اینکه اخیرا در بیمارستان بستری شدم فهمیدم که ارزش سلامتی چیست و متوجه شدم که پزشک، پرستار و بیمارستان به چه معنی است.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه با توصیه رئیس جمهور و همت وزارت بهداشت بزرگترین بیمارستان جامع هسته ای را بنیان خواهیم گذاشت، تصریح کرد: این بیمارستان گویای آن است که فناوری هسته ای تنها در راکتور اراک و سانتریفیوژ خلاصه نشده است و امیدواریم که هر چه زودتر خبر خوشی را در این زمینه بشنوید.

وی افزود: این بیمارستان نزدیک به هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت و بسیاری از بیماری های صعب العلاج را درمان خواهد کرد.

۱۳۹۴/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...