نسخه چاپی

قوانین شدید داعشی ها برای زنان

روزنامه «دیلی میل» انگلیس گزارشی را از مناطق تحت نفوذ داعش در لیبی منتشر كرده كه در آن عنوان شده كه این گروه تروریستی تابلوهای بزرگی را در مناطق تحت سیطره خود نصب كرده است.

به گزارش نما به نقل از ابنا، در تابلوهای نصب شده از سوی داعش قوانین این گروه تروریستی در خصوص زنان و مجازات مخالفت با این قوانین اعلام شده است، مجازات هایی که شامل شلاق، حبس و اعدام می شود. داعش از زنان خواسته است که لباس ها و روسری هایی بپوشند که شرایط خاص این گروه را داشته باشد به گونه ای که تمام بدن را بپوشاند و به لباس های زنان غربی شباهی نداشته باشد، همچنین داعش از زنان خواسته است که از عطر در خیابان ها استفاده نکنند.

همچنین این گروه تروریستی لیستی از مجازات های مخالفت با قوانین این گروه تروریستی را منتشر کرده است، مجازات هایی که اگر فرد به کفر متهم شود، به اعدام هم می رسد.

داعش نیازی به اثبات اتهام هایی که به افراد می زند، نمی بیند، به همین خاطر به راحتی جان مردم را به اسم دین می گیرد و قاضیان این گروه تروریستی بدون بررسی در خصوص ادله اتهامات افراد را به اعدام محکوم می کند. این گروه تروریستی پیش از این در استان رقه سوریه اطلاعیه ای را منتشر کرده که در آن قوانین شدیدی را در خصوص خروج زنان از منازلشان وضع کرده بود.

براساس این قوانین، زنان حق رفتن به بلاد کفر را جز در حالت مریض بودن ندارند، البته زنانی که سن آنها بیش از پنجاه سال است از این قوانین مستثنی شده اند و آنها حق سفر در مناطق تحت سیطره داعش را بدون داشتن محرم دارند.

۱۳۹۴/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...