نسخه چاپی

تیراندازی مرگبار در مجلس ختم

در جریان برگزاری یك مراسم ختم در منطقه طیب آبادان، طبق یك سنت عشیره‌ای محلی برخی آشنایان مرد فوت شده اقدام به تیراندازی یادبود كردند كه در این حادثه جوان 34 ساله‌ای به نام «عقیل» بر اثر اصابت گلوله كشته شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: در جریان برگزاری یک مراسم ختم در منطقه طیب آبادان، طبق یک سنت عشیره‌ای محلی برخی آشنایان مرد فوت شده اقدام به تیراندازی یادبود کردند که در این حادثه جوان 34 ساله‌ای به نام «عقیل» بر اثر اصابت گلوله کشته شد.

مأموران کلانتری 13 شهری آبادان و پلیس آگاهی شهرستان با دریافت گزارشی از این قتل در محل واقعه حاضر شدند و به تحقیق پرداختند.

در جریان تحقیق روشن شد هنگام تیراندازی، گلوله به جوان مقتول به نام عقیل - از بستگان خانواده عزادار - اصابت کرده و باعث مرگ او شده است. پس از این حادثه عده‌ای از دوستان و بستگان عقیل با خشم و عصبانیت به فرد تیرانداز به نام «ساجد» حمله‌ور شده و به قصد کشت او را مضروب کرده بودند که به یک درگیری جمعی منجر شد.

مأموران به محض رسیدن به محل حادثه به این درگیری پایان دادند و فرد مجروح به بیمارستان انتقال یافت. گفتنی است برادر ساجد وقتی سلاح را در دستان برادرش دیده که باعث مرگ مقتول شده بود، با چاقو اقدام به خودزنی کرد تا شاید بتواند جان برادرش را از مرگ در جریان نزاع نجات دهد. همچنین به پلیس آبادان گزارش رسید که پس از این واقعه مرگبار مجلس ختم، افرادی از خانواده مقتول چند بار در منطقه طیب اقدام به تیراندازی کرده‌اند.

یکی از مسئولان امنیتی شهرستان آبادان نیز گفت: در مراسم ترحیم، خانواده‌های عشایر منطقه اقدام به تیراندازی کرده‌اند که چند نفر هم زخمی شده‌اند.

به گفته این مقام مسئول، در طول شبانه‌روز بارها صدای تیراندازی توسط افراد شخصی در این شهرستان به گوش می‌رسد و همه امیدوارند هرچه زودتر مشکل سلاح‌های غیر‌مجاز جنگی و شکاری در منطقه حل شود تا مردم شهرستان بیش از گذشته احساس امنیت کنند.

۱۳۹۴/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...