نسخه چاپی

هندوانه كیلیویی 200 تومان!

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینكه قیمت میوه‌های فصل در یك ماه اخیر تفاوت چندانی نداشته، گران‌ترین میوه فصل را گیلاس عنوان كرد كه در میدان تره‌بار تا كیلویی ۱۲ هزار و در خرده‌فروشی‌ها تا ۱۸ هزار تومان هم می‌رسد.

به گزارش نما به نقل از نسیم، حسین مهاجران در پاسخ به اینکه شاتوت با کیلویی 40 هزار تومان، گران‌ترین میوه فصل است؟ گفت: البته شاتوت را نمی‌توان جزو میوه‌های اصلی به شمار آورد و نوبرانه است اما گران‌ترین میوه در حال حاضر در میدان میوه و تره‌بار، گیلاس با قیمت 12 هزار تومان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مرغوبترین نوع گیلاس در خرده‌فروشی ها تا 16 تومان هم به فروش می رسد.

وی با بیان اینکه در یک ماه اخیر قیمت میوه ها تفاوت چندانی نداشته فقط هندوانه با کاهش شدید مواجه بوده است، افزود: قیمت هندوانه تا کیلویی کمتر از 800 تومان هم رسید.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: رفته رفته با رسیدن هندوانه‌های همدان که ارزان‌ترین تولید هندوانه در کشور است به کیلویی 200 تومان هم خواهد رسید.

زردآلو کیلویی 8 هزار تومان

مهاجران در خصوص قیمت سایر میوه‌های فصل نیز گفت: زردآلو از کیلویی 6 هزار تومان تا 8هزار تومان در میدان تره‌بار و در خرده فروشی ها تا 15 هزار تومان هم می رسد.

وی گفت: سیب و شبرنگ و شلیل هم از 6 تا 8 هزار تومان در میدان تره بار و سیب گلاب هم از کیلویی 5 تا 6 هزار تومان است.

میوه باید ارزان تر می شد

به گفته رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی امسال باید میوه ها ارزان تر می شد اما این اتفاق نیفتاد، البته صیفی جات فراوان است، خربزه مرغوب در جه یک کیلویی 1200 تومان و طالبی کیلویی1500 تومان در میدان به فروش می رسد.

وی بیان کرد: با تغییر نوع میوه ها مثلا اواخر با آمدن انار، انواع انگورها، نارنگی، لیمو شیرین و پرتقال میناب که پایه قیمتی تمام اینها تا سقف 4 هزار تومان باید باشد، قیمت ها تا حدودی کاهش خواهد یافت.

۱۳۹۴/۵/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...