نسخه چاپی

سخنرانی روحانی در استادیوم استقلال سنندج

عکس خبري -سخنراني روحاني در استاديوم استقلال سنندج

در سفر استانی رئیس‌جمهور به استان كردستان ۶ عضو كابینه دولت در شهرستان‌های این استان حضور می‌یابند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان در بیستمین سفر استانی فردا یکشنبه (۴ مردادماه) به استان کردستان سفر می‌کند.

در جریان این سفر نیز تعدادی از وزرا، معاونین رییس جمهور و مدیران بنگاه‌های بزرگ اقتصادی دولتی و غیر دولتی رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در شهرستان دیوانداره، واعظی وزیر ارتباطات در شهرستان قروه، آخوندی وزیر راه و شهرسازی در شهرستان بیجار، انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور در شهرستان مریوان، یونسی دستیار رییس جمهور در اموز اقوام و مذاهب در شهرستان سقز و بانه و ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور در شهرستان کامیاران حضور می‌یابند.

وزرا و معاونان رئیس جمهور به عنوان نمایندگان دولت برای پیگیری مشکلات شهرستان مربوطه و دیدار با مردم و دریافت نقطه نظرات آنها به این شهرستان‌ها سفر می‌کنند.

بر اساس این گزارش، رئیس‌جمهور در سنندج و در محل استادیوم استقلال با مردم دیدار عمومی خواهد داشت و سپس با برگزیدگان دانشگاهی، خانواده شهدا و ایثارگران، نخبگان فرهنگی و هنری کردستان، روحانیون و فعالان اقتصادی ملی و استانی دیدار می‌کند.

مردم شهر سنندج و سایر شهروندان استان کردستان می‌توانند با شماره تماس ۱۱۱ که سامانه ارتباط مردمی ریاست جمهوری نام دارد تمام درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان دولتی درمیان بگذارند. ستاد سامانه ارتباط مردمی ریاست جمهوری هم اکنون در استان کردستان راه اندازی شده و آماده دریافت تمام نقطه نظارت مردم است.

۱۳۹۴/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...