نسخه چاپی

نجات 24 گردشگر از رودخانه دز

شهردار دزفول از نجات 24 گردشگر از رودخانه دز خبر داد و گفت: این افراد در ایام تعطیلات هفته گذشته توسط تیم های نجات غریق شهرداری دزفول از مرگ حتمی در این رودخانه نجات یافتند.

به گزارش نما، محمدرضا کرمی نژاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این گردشگران از سایر شهرهای استان خوزستان و نیز استانهای همجوار برای شنا و تفریح به دزفول سفر کرده بودند که به دلیل آشنا نبودن به فن شنا دچار حادثه شدند.

وی افزود: با سرعت عمل نیروهای نجات غریق شهرداری دزفول مستقر در ساحل رودخانه دز این افراد از مرگ حتمی در رودخانه دز نجات یافتند.

کرمی نژاد افزود: باتوجه به گرمی هوا و استقبال گردشگران و میهمانان از رودخانه دز و بوستان های ساحلی ، تیم نجات غریق شهرداری دزفول در بوستان ساحلی دز(علی کله) و بوستان ساحلی بالادست پل جدید مستقر شدند.

شهردار دزفول با بیان اینکه تیم های نجات غریق شهرداری دزفول به صورت 24 ساعته در ساحل رودخانه دز مستقر هستند از گردشگران و شهروندان خواست ضمن توجه به تابلوهای هشدار دهنده تنها در مناطق حفاظت شده اقدام به شنا کنند.

وی با اشاره به نصب تابلوهای هشدار دهنده در ساحل رودخانه دز افزود:برخی گردشگران و شهروندان بدون توجه به تابلوهای هشدار دهنده در مناطق حادثه خیز رودخانه اقدام به شنا می کنند که حوادث جبران ناپذیری به دنبال دارد.

از ابتدای امسال تاکنون شش نفر در رودخانه دز و کانال های آبیاری منطقه غرق شدند.

طبق اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول پارسال 22 نفر در این رودخانه غرق شدند.

رودخانه دز با دبی کمتر از 200 متر مکعب بر ثانیه و آبی سرد و زلال از جمله جاذبه های گردشگری شمال استان خوزستان می باشد.

در فصل گرما و در ایام تعطیلات آخر هفته بوستان های ساحلی و نیز ساحل رودخانه دز محل تفریح خانواده ها و گردشگران از شهرهای مختلف کشور است.

۱۳۹۴/۵/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...