نسخه چاپی

نجات ۲ زن سالمند توسط مأموران پلیس

عکس خبري -نجات ? زن سالمند توسط مأموران پليس

تماس بموقع با اورژانس و پلیس، جان دو پیرزن ثروتمند را كه در دو خانه جداگانه گیر افتاده بودند، نجات داد.


به گزارش نما، اولین پرونده در ساعت ۴ بعداز ظهر سه شنبه ۱۱ آبان با تماس زن جوانی به پلیس که مدعی بود ۵ روزی است از زن همسایه شان خبری ندارد، آغاز شد. وی در توضیح بیشتر گفت: زن سالمندی در همسایگی ما زندگی می کند که فرزندانش خارج از کشور هستند و وضع مالی خوبی هم دارد، او هر روز عصر به سراغم می آمد و دقایقی را پیش هم بودیم اما حالا ۵ روزی است که از او بی خبرم و نه جواب تلفنش را می دهد و نه در را باز می کند؛ فکر می کنم برایش اتفاقی افتاده است.


پس از آن مأموران کلانتری با هماهنگی بازپرس جنایی محمدحسن زارعی و دستور وی برای ورود به خانه ویلایی عازم محل شدند. به محض ورود مأموران به داخل خانه با صدای کمک خواهی زن سالمند مواجه شدند که داخل حمام محبوس شده بود و مأموران او را نجات دادند. این زن پس از نجات به مأموران گفت: ۵ روز قبل به حمام رفتم و به‌خاطر خراب بودن در حمام داخل آنجا حبس شدم.

پرونده دوم

تنها یک ساعت پس از نجات زن سالمند از داخل حمام، پرستار جوانی با پلیس تماس گرفت و گزارشی مشابه داد و گفت: من برای زن سالخورده‌ای کار می کنم اما ۴ روزی است که او در را باز نمی کند و تلفنش را هم پاسخ نمی دهد. با اعلام این گزارش، مأموران پس از هماهنگی قضایی با بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت، به خانه ویلایی رفتند. با ورود به خانه مأموران زن سالخورده را بیهوش وسط پذیرایی دیدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل و از مرگ نجات یافت.
منبع: روزنامه ایران

۱۴۰۰/۸/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...