نسخه چاپی

قاسم رضایی طلایی شد

عکس خبري -قاسم رضايي طلايي شد

نماینده وزن ۹8 كشورمان با برتری مقابل حریفان به مدال طلای كشتی فرنگی جام پیت لاسینسكی لهستان دست یافت.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون کشتی لهستان، پنجاه‌و‌هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان از ظهر امروز (شنبه) در 4 وزن آغاز شد و 4 فرنگی کار کشورمان در اوزان 59 و 98 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن 59 کیلوگرم که 36 کشتی‌گیر حضور دارند حمید سوریان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 4 بر 4 مغلوب ابراگیم لابازانوف از روسیه شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد مقابل کشتی‌گیر نروژی سوریان از گردونه مسابقات کنار رفت.

در همین وزن محسن حاجی‌پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل البک تاجی‌یف از بلاروس به پیروزی رسید، اما در دور دوم در حالی که با نتیجه 7 بر صفر از رستم هامت از ترکیه پیش بود در نهایت 10 بر 7 بازنده شد که با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل آنگلوف بلغاری، حاجی پور از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 98 کیلوگرم که 36 کشتی‌گیر حضور دارند، قاسم رضایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر از سد پاتریک کاوی از آمریکا گذشت. وی در دور سوم نیز میکولا کریسوف از اوکراین را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله بعد شد. رضایی در این مرحله نیز با نتیجه 3 بر صفر موسی اولوئف از روسیه را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی در این مرحله نیز با نتیجه 6 بر صفر آردو آروسار از استونی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. رضایی در دیدار فینال پیتر اوهلر از آلمان را شسکت داد و مدال طلا را از آن خود کرد.

در همین وزن مهدی علیاری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف بالاژ کیس، دارنده مدال برنز جهان در سال 2013 از مجارستان رفت و با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید، اما در دور سوم با نتیجه 6 بر 2 مغلوب پیتر اوهلر از آلمان شد که با توجه به حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند. وی در گروه بازنده‌ها ابتدا با نتیجه 9 بر 6 جوزف راو از آمریکا را شکست داد، اما در دیدار بعد با نتیجه 12 بر 2 مقابل فیلیکس بالدوف از نروژ شکست خورد و شانس حضور در دیدار رده‌بندی را از دست داد و از دور مسابقات کنار رفت.

مسابقات اوزان 66 و 130 کیلوگرم امشب قرعه‌کشی شد و فردا برگزار می‌شود.

۱۳۹۴/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...