نسخه چاپی

درخواست رامبد جوان از پلیس فتا در خندوانه

عکس خبري -درخواست رامبد جوان از پليس فتا در خندوانه

شب گذشته «خندوانه» دریچه‌ای شد برای اعلام دروغ‌هایی كه در دنیایی وسیع برای برخی هنرمندان ازجمله ریما رامین فر و مهران غفوریان ساخته می‌شوند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، «خندوانه» در سومین روز از مردادماه با حرف‌ها و تلاش‌هایی برای آوردن لبخند روی لب‌های تماشاگرانش، بازهم مهمان‌خانه‌های آن‌ها شد.


در ابتدای برنامه جوان شادی این قسمت را به همهٔ زن‌های ایرانی تقدیم کرد و بعد از خواندن آهنگ جیکو جیکو که همهٔ حاضران از پیر گرفته تا جوان را همیشه درگیر خود می‌کند به سراغ دعوت از مهمانش رفت.


رامین فر همای سعادت برای همسر و آیین زندگی‌اش است
وی در آغاز گفت: شده یک‌وقت‌هایی دلت گرفته است و می‌خواهی سرت را روی پای مادرت بگذاری و های های گریه کنی، و وقتی این کار را می‌کنی چه قدر آرام و سبک می‌شوی؛ مملکت ما پر است از مادرها و همسران فوق‌العاده و مهربانی که می‌توانند تکیه‌گاه درجه‌یکی برای خانه و خانواده‌شان باشند.


رامبد در ادامه با واژه‌هایی که به‌نوعی به مهمان برنامه اشاره داشت افزود: زن‌هایی که می‌توانند رئیس شورای شهر خانواده‌شان باشند و می‌توانند به بهترین شکل آن را مدیریت کنند، مهمان «خندوانه» امشب نیز کسی است که هم دوستش داریم، هم بازیگر و هنرمند خیلی خوبی است که برای همسرش و آیین زندگی‌اش می‌تواند همای سعادت باشد.


او سپس از ریما رامین فر دعوت کرد که وارد شود و بعد از تشکر از حضورش خواست که ریما به همه بگوید که چه قدر تلاش و التماس کرده تا او به اینجا بیاید!


معیار خانم بازیگر برای ازدواج
رامین فر در پاسخ رامبد به اینکه امیر جعفری همسر وی چه‌کاری را در خانه انجام نمی‌دهد، بیان کرد: تقریباً هیچ کار خانه نمی‌کند، من نیز قبل از ازدواج مانند هر فرد دیگری به آدم ایده الی که دوست داشتم فکر می‌کردم و همیشه می‌خواستم همسرم دست و دل‌باز و شوخ‌طبع باشد که امیر هست ولی الآن فکر می‌کنم که باید خیلی چیزهای دیگر مثل کار در خانه و... را هم می‌داشت!


در این حین جوان به رامین فر گفت: یعنی چه خانم، شما خیلی لوسش کردید و خطاب به امیر جعفری ادامه داد خجالت بکش امیر، خوب یه ذره کارکن!


به کنار گذاشتن بازیگری فکر می‌کنم
جوان در خصوص پسر این دو هنرمند که آیین نام دارد و ۸ ساله است از رامین فر پرسید چرا برای نگهداری از آیین بازیگری را کنار نمی‌گذارید؟ و وی پاسخ داد که گاهی به این اتفاق فکر می‌کنم به همین دلیل است که کار باید خیلی خوب باشد یا اعضای آن به‌گونه‌ای باشند که ازنظر روحی به من نزدیک باشند تا من بتوانم با آن‌ها کنار بیایم.


بعد از ادامهٔ این گپ و گفت و پخش قسمت‌هایی، جناب خان به آن‌ها پیوست و خطاب به رامین فر از ابهامی که از اسم این هنرمند دارد پرسید: ریما اسم شما است؟ یعنی اگر شمارا به این اسم صدا کنند شما می‌گویید بللله؟!


رامین فر نیز در ادامه به خاطره‌ای از رفتن به سوپری و فروشنده‌ای که تا پایان خرید چشم از صفحه تلویزیون مغازه‌اش که داشت جناب خان را نگاه می‌کرد برنداشت گفت.


قصه‌خوانی ریما رامین فر و تست بازیگری از او
وی برای شاد کردن چندین نفر قرار شد در کتابخانه یا کتاب‌فروشی بنشیند و برای مردم داستان بخواند زیرابه نظرش این‌قدر کم کتاب خواندن در کشور ما خوب نیست و باید این رفتار فرهنگی را بیش‌تر رعایت کنیم و گسترش دهیم.


همچنین جوان که علاوه بر علی صادقی از بنفشه خواه نیز به‌نوعی تست بازیگری گرفته بود در شب گذشته از ریما رامین فر هم خواست تا جمله‌ای را باحالت‌های خوشحالی، عصبانیت، حسادت و ترس بیان و اجرا کند.


هیچ صفحه‌ای در هیچ جا ندارم
این بازیگر به بهانهٔ پربیننده بودن «خندوانه» به همه اطلاع داد که در دنیای مجازی در هیچ جایی صفحه‌ای ندارد و همهٔ صفحه‌هایی که به نام او است دروغ و الکی است.


جوان نیز خطاب به پلیس فتا ضمن تشکر از آن‌ها، خواهش کرد که از گسترش و شکل‌گیری این صفحه‌های قلابی جلوگیری و برای این موارد اقدامی بکنند، چراکه ازنظر وی این اتفاق به‌منزلهٔ بی‌حرمتی به شخص صاحب‌نام است.


بعدازاین صحبت‌ها و تقدیم لوح به رامین فر، مهران غفوریان به‌عنوان کمدین به صحنه آمد و در خصوص پیچاندن و فرهنگ‌های اجتماعی صحبت کرد.


همین‌طور غفوریان نیز از دوربین «خندوانه» استفاده کرد و اعلام کرد که او نیز صفحه‌ای در هیچ جا ندارد از فتا خواست که حتماً به این قضیه توجه داشته باشند و رسیدگی نمایند، وی همچنین در پایان صحبت‌هایش به‌طور مستقیم و به قول خودش خلاقانه دست به تبلیغات برای حامی مالی برنامه زد.


سومین برنامه «خندوانه» در دومین ماه تابستان با آرزوی سلامتی و نشاط برای همهٔ مردم ایران به پایان رسید.

۱۳۹۴/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...