نسخه چاپی

انتقاد به ساخت و ساز غیر مجاز درحاشیه روخانه سولقان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به ساخت ۷۰۰ واحد دو تا سه طبقه غیر مجاز در حاشیه رودخانه سولقان انتقاد كرد و گفت: امیدورایم سازمان بازرسی كل كشور و قوه قضائیه به حادثه سیل ورود پیدا كند.

به گزارش نما، مرتضی طلایی در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران،‌ با اشاره به حادثه ۲ شب گذشته‌ در جاده امامزاده داوود در پی طوفان و بارش باران،‌ اظهار داشت: در این حادثه پیش‌بینی و اقدام به هنگام، جز از سوی شهرداری تهران انجام نشد.

وی با اشاره به ورود شهرداری تهران و ارائه خدمات به شهروندان مناطق سنگان و سولقان خاطرنشان کرد: به جز شهرداری که به حق و انصاف با تمام مجموعه‌اش از جمله سازمان آتش‌نشانی و معاونت خدمات شهری که در میدان و در صحنه حضور داشتند، هیچ نهاد دیگری در این زمینه اقدامی انجام نداد، به طوری که شهرداری تهران به طور مستقیم هیچ مسئولیتی را در این زمینه برعهده نداشته است.
وی اظهار امیدواری کرد: سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضائیه به موضوع حادثه سیل و حوادث اخیر منطقه سنگان و سولقان ورود پیدا کند.

طلایی با بیان اینکه تغییر بستر حریم و شیوه‌های گوناگونی که سبب تشدید این سیلاب شده باید مورد واکاوی قرار بگیرد، ادامه داد: نکته جالب این است که مسئول صدور پروانه در منطقه کن چندی پیش با قرار وثیقه‌ای که از سوی افراد محلی ارائه شده، آزاد شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۷۰۰ واحد مسکونی ۳ الی ۴ طبقه خلاف قانون در بستر رودخانه کن ساخته شده است و انگار نه انگار این اقدام غیرقانونی است، گفت: ما در وقوع یک سیل نشان دادیم که غافلگیر شده‌ایم و توان مدیریت نداریم.

وی افزود: اگر می‌خواهید مسئله حل شود با یک بولدوزر همه خانه‌های غیر مجاز را تخریب کنید و مطمئن باشید این امر به قشر مرفه ممکن است آسیبی وارد کند نه قشر ضعیف.

۱۳۹۴/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...