نسخه چاپی

ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه ۲۲ میراث گذشته است

ساخت و سازهاي غير مجاز در منطقه ?? ميراث گذشته است

شهردار تهران گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه ۲۲ و مشكلات این منطقه میراث گذشتگان و مربوط به دوره قبل است.

به گزارش نما ،علیرضا زاکانی، در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره میزان اثرگذاری طرح رصد در رفع مشکلات و در پاسخ به این سوال که آیا طرح رصد خللی در طرح قرار خدمت ایجاد می‌کند یا خیر، اظهار داشت: این دو مورد مکمل هم هستند و جدا نیستند. طرح رصد امکانی برای بررسی دغدغه‌های جامعه و نیازها است.

وی افزود: به علاوه قرارهای خدمت ۵ شنبه‌ها نیز با پیوستگی این طرح برای فهم نیازهای متن جامعه و بررسی موضوعات کلی و کلان شهر است و در بودجه ۱۴۰۱، دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای این طرح‌ها در نظر گرفته‌ایم.

زاکانی درباره ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه ۲۲ در جوار باغ گیاه شناسی گفت: با هر ساخت و ساز غیر مجاز مقابله می‌کنیم. البته برخی از این موارد مربوط به دوره قبل است و در دوره خودمان هیچ مجوزی هنوز نداده‌ایم.

شهردار تهران اظهار داشت: این موارد میراث گذشته است که به ما رسیده است. در منطقه ۲۲ از این دست موارد زیاد است و دارای مشکلات زیادی است موارد موجود نیز مربوط به دوره قبل است.

به گزارش مهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز گفت: گزارش طرح رصد که توسط اعضای شورای شهر اجرا می‌شود و هر هفته یک منطقه بررسی می‌شود امروز ارائه شد تا شهردار تهران در جریان مسائل قرار گیرد.

وی افزود: در دوره‌های مختلف این طرح به اشکال مختلف انجام می‌شد و به عنوان مثال در گذشته پروژه‌ها را بررسی می‌کردند اما در این دوره علاوه بر پروژه همه مسائل مناطق بررسی می‌شود.

مهر 

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...