نسخه چاپی

كار عجیب كرار در مشهد

عکس خبري -كار عجيب كرار در مشهد

جاسم كرار بازیكن خوبی است ولی خواسته یا ناخواسته باعث حاشیه‌سازی می‌شود.

به گزارش نما به نقل از خبرورزشی، او در مشهد هم ناخواسته باعث اتفاق جالبي شد كه واكنش منصور پورحيدري را در پي داشت. ماجرا از اين قرار است كه پس از بازي با سياه‌جامگان و برد استقلال، تعدادي از اقوام كرار كه در مشهد بودند، همراه با او سوار اتوبوس تيم مي‌شوند. هافبك عراقي به آنها مي‌گويد ماشين ندارند و بهتر است با استقلالي‌ها از ورزشگاه به شهر برگردند. اقوام كرار هم تصور مي‌كردند اين بازيكن قدرت زيادي در تيم دارد، وارد اتوبوس شدند و كنار او نشستند.

پس از سوار شدن كاروان تيم به اتوبوس، بعضي از بازيكنان جا براي نشستن نداشتند. پورحيدري كه از اين اتفاق تعجب كرده بود، بلند شد و به انتهاي اتوبوس رفت و ديد كه كرار و اقوامش كنار هم نشسته‌اند. در اين لحظه او كه تعجب‌زده شده بود، رو به اقوام كرار گفت: «شما اينجا چه كار مي‌كنيد؟»

آنها هم خجالت‌زده شده بودند، بلند شدند تا از اتوبوس بيرون بروند. پورحيدري هم در اين لحظات خطاب به كرار ‌گفت: «اين اتوبوس تيم استقلال است و فقط بازيكنان و مسئولان و مربيان حق دارند وارد اتوبوس شوند. ديگر اين كار را نكن.» كرار كه در ابتدا از اين حركت ناراحت و دلخور شد، سريعاً سر جايش نشست و ترجيح داد تا رسيدن به هتل چيزي نگويد.

۱۳۹۴/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...