نسخه چاپی

توجه جدی نیروی انتظامی به امنیت مرزهای جنوب شرقی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: توجه نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار مرزهای جنوب شرقی كه زمینه ساز شكوفائی اقتصادی می شود، جدی است.

به گزارش نما به نقل از معاونت اجتماعی ناجا استان، سردار اسکندر مومنی در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نیروی انتظامی توجه ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارد و اولویت اصلی آن نیز فراهم کردن بسترهای لازم برای افزایش امنیت در این منطقه و شرق کشور است.

وی با تشکر از اهتمام جدی مسئولان در همراهی با دستگاه های امنیتی و انتظامی تاکید کرد: تامین امنیت مهمترین هدف و اولویت نیروی انتظامی در این دیار جنوب شرقی است و باید همگان در این زمینه دست به دست هم دهند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: امیدواریم با افزایش همکاری ها و تامین بسترها، تجهیزات و اجرای پروژه های عمرانی در مرز به زودی شاهد شکوفائی اقتصادی و امنیت کامل در تمامی مناطق مرزی این استان باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با تقدیر از همکاری و تعامل سازنده بین سه مجموعه مرزبانی، نیروی انتظامی و دولت در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: برخلاف برخی تفکرات، خوشبختانه وضعیت امنیتی این استان نسبت به سال های گذشته پیشرفت های قابل توجهی کرده است.

علی اوسط هاشمی موفقیت اخیر مرزبانی در خنثی سازی توطئه گروهک تروریستی و دستگیری عوامل خرابکار آن را هدیه ای بزرگ برای مردم منطقه و کشور دانست و گفت: مرزبانی سهم عمده ای در امنیت این استان بر عهده دارد و باید از فرمانده مرزبانی برای ایجاد رابطه خوب با دستگاه های اجرایی و علما تقدیر کرد.

بررسی وضعیت اجرای طرح های انسداد فیزیکی، افزایش بکارگیری سیستم های هوشمند الکترونیکی و اپتیکی، تسریع در اجرای طرح های راه سازی، تکمیل ساخت یگان های مرزی، تکمیل طرح های زیرساختی و تعیین راه های افزایش سطح همکاری های مشترک از مهمترین موضوعات این دیدار بود.

۱۳۹۴/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...