نسخه چاپی

تمجید مدرس فدراسیون جهانی تنیس روی میز از ایران

عکس خبري -تمجيد مدرس فدراسيون جهاني تنيس روي ميز از ايران

مدرس سوئیسی فدراسیون جهانی تنیس روی میز از شرایط كشورمان تمجید كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، کلاس مربیگری سطح یک و همچنین دوره تربیت مدرس تنیس روی میز هفته گذشته با حضور جورج سیلبر اشمیت، مدرس سوئیسی فدراسیون جهانی در تهران برگزار شد.

حضور اشمیت در ایران ۳۰ مربی کشورمان را گردهم آورد تا پنج روز زیر نظر او کلاس مربیگری را پشت سر بگذارند و در نهایت نیز ۱۰ مربی به همراه پنج مربی زن در دوره تربیت مدرس شرکت کردند.

اشمیت پس از ترک ایران با سایت فدراسیون جهانی به گفت‌وگو نشست. او اظهار داشت: هیچ‌وقت چنین کلاسی در چنین سطح بالایی برگزار نشده بود. مربیان یک دوره کلاس مربیگری در ایران داشتند که شامل ۱۲۰ ساعت کلاش تئوری و ۶۰ ساعت علوم ورزشی بود. بیشتر افرادی که در این کلاس شرکت کردند یا در دانشگاه تدریس کرده و یا به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند. این گردهمایی یک گروه دانش‌آموز باتجربه بود. با در نظر گرفتن سطح علمی مربیان ایران، محتوای کلاس‌ها باید با این دانش‌ها تطبیق داده می‌شد.

این مدرس فدراسیون جهانی در ادامه به تمجید از شرایط ایران پرداخت و گفت: از دیدن اینکه زندگی در ایران مانند سایر کشورهاست، غافلگیر شدم. در واقع مسائل سیاسی باعث شده بسیاری از مردم خیلی چیزها را درباره ایران ندانند. می‌توانم این اطمینان را بدهم که ایران ارزش یک‌بار سر زدن و سفر کردن را دارد. ایران کشوری کاملاً امن است که مردمی قابل تحسین دارد. میهمان‌نوازی آنها فوق‌العاده است و پیش‌زمینه تاریخی جالبی دارند.

اشمیت با اشاره به سطح بالای دانش مربیان ایران عنوان کرد: با توجه به سطح بالای این دوره، نیاز بود که ۱۰ مربی مرد را جهت پیوستن به پنج مربی زن برای کلاس‌های تربیت مدرس انتخاب کنیم. همان‌طوری که انتظار می‌رفت، همگی ارزیابی نهایی را با موفقیت پشت سر گذاشتند. فدراسیون ایران به لطف تلاش‌های یک سرپرست فعال به نام احمد سعادتمند مایل است در آینده چندین دوره کلاس مربیگری با هزینه خود برگزار کند. ایران خیلی زود به یکی از کشورهایی تبدیل می‌شود که بیشترین تعداد مربی سرشناس را در دنیا خواهد داشت.

او در بخش پایانی این مصاحبه گفت: دقیقاً دو هفته قبل تحریم‌ها علیه ایران تمام شد که حالا فرصت بهتری را برای توسعه در تمامی بخش‌ها از جمله تنیس روی میز فراهم می‌کند. پتانسیل این کشور ۷۰ میلیون نفری به شدت زیاد است.

۱۳۹۴/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...