نسخه چاپی

عدم علاقه كی روش به لیگ برتر!

عکس خبري -عدم علاقه کي روش به ليگ برتر!

صمد مرفاوی معتقد است كه بحث جدایی كارلوس كروش موضوعی تكراری است. او در این خصوص می‌گوید: كروش به ‌عنوان یك مربی حرفه‌ای با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارد و باید به تعهداتش عمل كند.

به گزارش نما به نقل از خبر ورزشی، از سوي ديگر ليگ‌برتر فوتبال ايران آغاز شده و نياز است كه براي شناسايي بازيكنان آماده در فصل جديد، سرمربي تيم‌ملي در ايران حضور داشته باشد و بازي‌ها را از نزديك ببيند. با اين حال به نظر مي‌رسد كروش براي تيم‌ملي ليست خودش را داشته و خيلي علاقه‌اي ندارد به ليگ‌برتر توجه كند.

او ادامه مي‌دهد: البته برخي ستاره‌هاي ليگ‌برتر توسط دستياران كروش شناسايي مي‌شوند اما شايد از اين تعداد بازيكنان فقط ١٠‌درصد به تيم‌ملي دعوت شوند و بيشتر به‌ عنوان ليست ذخيره به آنها نگاه مي‌شود. در چنين حالتي مطمئن باشيد همين حالا كروش ليست اوليه خود را براي بازي‌هاي مقدماتي جام‌جهاني در شهريورماه به فدراسيون داده و فقط شايد چند بازيكن شاخص از ليگ‌برتر به گروه اعزامي او اضافه شوند.

مرفاوي تأكيد مي‌كند: موضوع ديگري هم وجود دارد‌؛ اين‌كه نبايد در استراتژي سرمربي تيم‌ملي دخالت كنيم چون شايد او سيستم كاري‌اش اين‌طور است كه توسط دستيارانش بازيكنان را زير نظر داشته باشد. وقتي يك گروه فني با هم كار مي‌كنند، هر نفر يك وظيفه مشخص دارد. بحث نيامدن كروش به ايران كاملاً تكراري شده و چون براي رسانه‌ها جذاب است، فدراسيون نيز از اين ابزار براي محبوب نگه داشتن مربي پرتغالي استفاده مي‌كند.

او مي‌گويد: البته يك نكته پنهان است كه شايد هيچ‌كدام از كارشناسان و مردم از آن خبر نداشته باشند. اين‌كه شايد ‌بندي در قرارداد كروش باشد كه هر زمان نخواست با تيم‌ملي ادامه دهد، تنها خودش تصميم‌گيرنده باشد. هر زمان كه او از ايران خارج مي‌شود، به شكلي جالب نام چند تيم براي جذب سرمربي تحت قرارداد ايران مطرح مي‌شود. يك زمان گفتند آفريقاي‌جنوبي، يك دوره ديگر بحث نيجريه مطرح شد و حالا هم كه اعلام شده كروش از مكزيك پيشنهاد دارد. همان‌طور كه گفتم، شايد كروش طبق قراردادش بتواند به راحتي از ايران جدا شود چون اگر اين‌طور نبود، مسئولان فدراسيون بايد طبق قرارداد در صورت عدم عملي ‌شدن تعهدات ‌كروش با او برخورد مي‌كردند. با اين حال بهتر است رسانه‌ها و فدراسيون به ماجراي جدايي كروش دامن نزنند چون اين ماجرا ديگر جذابيتي براي مردم هم ندارد.

۱۳۹۴/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...