نسخه چاپی

مراسم گلریزان برای كمك به قهرمان پرورش اندام

عکس خبري -مراسم گلريزان براي کمک به قهرمان پرورش اندام

جمعی از مسئولان ورزش و قهرمانان كشور برای همدردی وكمك مالی به بیت الله عباس‌پور قهرمان پرورش اندام مراسم گلریزان برپا كردند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، مراسم گلریزان با حضور جمعی از قهرمانان و مسئولان ورزشی برگزار شد که ما با برخی از آنها صحبت کردیم که در ادامه از نظر خواهیم گذراند.

وزارت ورزش و بهداشت باید همکاری لازم را انجام دهند

گروسی، نماینده مجلس و عضو فراکسیون ورزش گفت: مساعدت جامعه ورزش و مسئولان وزارت ورزش صمیمیت و صفا را نشان می‌دهند با توجه به اینکه در مجلس سمت کوچکی را عهده دار هستم ،برای کمک به این ورزشکار تلاش می‌کنم.

وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر تشخیص درست بیماری عباس‌پور اولویت دارد و از مسئولان و از مسئولان ورزش انتظار داریم برای اعزام عباسپور جهت درمان بیماری‌اش اعتبارات و شرایط لازم را مهیا می‌کند به هر حال وزارت ورزش و وزارت بهداشت باید برای درمان این قهرمان پرورش اندام با یکدیگر همکاری کنند.

وزیر ورزش از هر جهت حمایتش خواهد کرد

پور علی فرد، رئیس فدراسیون پرورش اندام گفت: هدف مربیان باشگاه‌ها و بزرگان ورزش در درجه اول انسان دوستی و همدردی با ورزشکاری است که برای مردم کشورمان خیلی زحمت کشیده است، عباسپور مدتی است با یک مریضی سخت دست و پنجه نرم می‌کند و حضور تمام رشته های ورزشی مانند بوکس و جودو و سایر ورزش‌ها در مراسم گلریزان باعث مباهات است .

این مراسم نشانه همدلی و قدر شناسی جامعه ورزش است

حسین رهنمائیان، قهرمان جهان و آسیا گفت: حضور بزرگان و قهرمانان ومسئولان ورزشی در این مراسم گلریزان همدلی و یکپارچگی مردم را نشان می‌دهد. با توجه به اینکه عباسپور در خیلی از رقابت‌های جهانی موفقیت‌هایی کسب کرده وظیفه ما است که با او همدردی کرده نا وی احساس تنهایی نکند و بداند جزئی از خانواده ورزشکاران است.

وی در ادامه اضافه کرد : به هر حال این امر از لحاظ روحی در درمان این قهرمان تاثیر زیادی خواهد داشت.


پهلوانی مهمتر از قهرمانی است

محمد محمودی، پهلوان کشتی گفت: مراسم گلریزان، این نکته را یادآوری می‌کند که فرهنگ پهلوانی در ورزش هنوز از بین نرفته و ایران دارای ۷۵ میلیون جوانمرد خیر خواه است که اگر برای هر ورزشکاری اتفاق یا مشکلی بوجود بیاید همه مردم به کمک وی بشتابند.

وی در ادامه عنوان کرد : در درجه اول باید برای سلامتی این پهلوان دعا کنیم و پهلوانی نیز به بازو نیست و هرکس عمل خیری در راه کمک به مردم جامعه انجام دهد پهلوان است.

محمودی تصریح کرد: در ضمن مسئولان ورزش نیز باید به آینده ورزشی بچه ها فکر کنند و بعد از مسابقات در موقع گرفتاری به کمک انها بشتابند.

مردم باید پشتوانه ورزشکاران باشند

فرامرز خودنگار گفت: وظیفه ما است که در موقع گرفتاری به کمک قهرمانان ملی یشتابیم ، همانطور که این ورزشکاران ملی‌پوش پرچم کشورمان را در رقابت‌های جهانی به اهتزاز در ‌می‌آورند در موقع گرفتاری همه باید به آنها کمک کنیم .

مدرس رشته پرورش اندام افزود: در ضمن هر ورزشکاری باید اخلاق پهلوانی را در خود ایجاد کند، از طرفی حضور تمام جامعه ورزش در مراسم گلریزان بیت الله عباسپور در روحیه او تأثیر بسزایی دارد و از نظر مالی هم باید به کمکش بشتابیم .

هدف این مراسم نگهداشت آئین همدلی و کمک است

قدیریان بازیگر و مجری صدا و سیما گفت: هدف جامعه ورزش از حضور در این مراسم کمک به قهرمان کشور و آئین همدردی است وباعث تاسف است که چنین اتفاقاتی برایش رخ داده است.

۱۳۹۴/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...