نسخه چاپی

لباس متفاوت روحانی در اولین دیدار با رهبری

حسن روحانی در كتاب خود خاطره جالبی از اولین دیدارش با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نقل كرده است.

به گزارش نما به نقل از تابناک، حسن روحانی در کتاب خاطراتش، به اولین دیدار خود با رهبر انقلاب اشاره کرده و می‌نویسد: بعد از نماز مغرب و عشا عازم منزل آقای خامنه‌ای شدم.

من باشخصیت و ویژگی‌های ایشان آشنا بودم و ضمناً دوستان مشترک زیادی داشتیم، ولی متأسفانه آشنایی نزدیکی با ایشان نداشتم. آیت‌الله خامنه‌ای هر وقت که به تهران می‌آمد در مساجدی مانند مسجد جاوید، مسجد قبا، مسجد جلیلی و مسجد هدایت که کانون تجمع انقلابیون بود، سخنرانی می‌کرد. بسیار علاقه‌مند بودم از نزدیک با ایشان آشنا شوم.

بدین‌جهت آدرس منزل ایشان را از دوستان گرفتم و به منزل ایشان رفتم. زنگ درب را به صدا درآوردم. کسی که در را باز کرد تا من را با لباس نظامی دید، وحشت زده شد و گفت: آمده‌اید آقا را ببرید؟ گفتم: نگران نباش، من از دوستان ایشان هستم.

وقتی وارد منزل شدم و آیت‌الله خامنه‌ای من را دید و خودم را معرفی کردم، تعجب کرد و گفت: با این لباس؟ گفتم: دوران خدمت وظیفه عمومی را طی می‌کنم.

آیت‌الله خامنه‌ای به من گفت: چرا با لباس نظامی آمدی؟ ممکن است برای شما دردسر ایجاد کنند. حق با ایشان بود و لذا دفعات بعدی که خدمت ایشان می‌رسیدم، با لباس شخصی می‌رفتم.

۱۳۹۴/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...